Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Yaldızsız ödül

Pek sevilmeyen, yazarlar arasında nasıl konumlandırılacağı bilinmeyen, polemiklerlede gündeme gelen, çokda anlı şanlı olmayan yazarımız ödül almış. Türkiye Gazeteciler Cemiyeti, Geleneksel Başarı Ödülü Köşe Yazarı dalında sevgili Ahmet Hakan ödül almış.

Kendisini tanımıyorum. Hiç görmedim.(Polemiklere yer vermeyelim) Fakat ödül aldığını görünce çok mutlu oldum, tebrik ediyorum. Neden mi? Çünkü herşeyden önemlisi haklıyı ve haksızı ayırarak yazabiliyor. Yani gereksiz yere şakşakçılık yapmıyor. İyilikten güzellikten bahsedip evli kadınları ayartmıyor. Yıllarca bayılarak okuyup baştacı yaptıklarımız gibi ''edepsizliği, özgüvendir.''diyerek beni yanıltmıyor. Ne demek istediğini açık ve net olarak ifade ediyor. Sanat yapacağım diye anlaşılmaz ve dar yollara girip kaybolup bizide kaybetmiyor. En güzeli de ne biliyormusunuz? Benim kızıp karşımda bulamadığım insanlara onun cevap verebilmesi. Bir gün böyle bir yazısını okuduktan sonra keyifle gülüp ''seviyorum ben bu adamı''demiştim.

İlk zamanlarsa yoğun eleştiri dönemlerinde neden bilmiyorum çekinerek okumuştum yazdıklarını. Cafe olayında ''yeter artık'' demiştim. Sonra dikkatli okuyup düşününce bakıyorsun hepsi doğru. Yalan yazmamışki.... Kimse mükemmel değildir. Ahmet Hakan da mükemmel değil. O sadece bir çok yazarın üzerindeki cilayı söküp atıyor ve onlarda buna müthiş bozuluyorlar. Ne diyeyim bende bazen keyiflenip gülüyorum onun bu yaramazlıklarına.

Birçok kesimin dikkatini çekiyor. İlginçtir yazılarında hiçbir zaman ellerini oğuşturup kahkahalar attığınıda görmedim. Polemiklerle gündeme geldiği iddia edilsede aslında laf altında kalıpta meydanı sabun köpüğü şöhretlere bırakmaya niyeti yok. Ben en çok neye kızıyorum? Bilgisi olmayan konularda ahkam kesip, örnek bir tutum sergilediğini zannedip, aslında hiçte öyle olmayan insanlara tabiki. Ahmet Hakan'da bence bu konuda oldukça acımasız davranıyor ve bencede çok iyi yapıyor. Çünkü birilerinin çıkıp''hey!! kardeşim sen ne yapıyorsun? ''demesi gerekiyor. Bunu da o beceriyor sanırım.

Zaman tabiki acımasızdır. Zamanla değişirmi aynımı kalır bilemiyorum. 10 yıl önce yazılanlarla şimdikiler birbirlerini tutmayabiliyor. Bu da çok normal. beynimizinde hep bir adım önde olması lazım, ana hatları kaybetmeden. Fakat Ahmet Hakan; bugün benim demek istediklerimi demek için yazabiliyorsan, bu ödül sana yarasın.: )))

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..