Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
Dostluk
 

Yalnız kalmak

Bir akşamın hüznü insanın üzerine çöktüğünde, işte o an anlarım ki vakit tam zamanıdır, yazmanın. İnsan değerleriyle, yaşamı boyunca ağıt, gülüş ve hatıra değil midir zaten. Gündelik yaşam değil midir? Bizden istenilen, bazı zamanlarda sıkılmak bazı zamanlarda ise, ferahlamak değil midir? Yaşamak. Özgür kalamamak ve kaldığında da konuşamamak değimlidir bizim için yaşamak. Yazımın sıkıcı olmaması için sizleri bir hayal dünyasına davet ediyorum. İnanıyorum ki bu hayal dünyasının içerisinden çıkmak istemeyeceksiniz. Niye diye sorarsanız size yalnızlığın gizeminde bir çocuğun duygularını anlatacağım. Bu yazıda herkes birazcıkta kendisini bulacak. Acımasızca yırtılmış sayfalarda kaybolan yıllarda ve hayatın içerisinde.

Anatominin varlığı insanın kendini tanıma arzusuyla ortaya çıkmamış mıdır? Ancak psikolojinin varlığı hala gizemli bir şekilde önümüzde durmaktadır. Öncelikle hiç birimiz bu olgunun bedenimizde nasıl bir etki bıraktığını bilemiyoruz. Ya da biliyorsak ta bildiğimizden yanılıyoruz. Bugün çok iyi bir anısını anlatan kişi muhakkak çocukluğu ile ilgili bir anısını da anlatır. Çünkü çocukluk insan için kayıtların tutulmaya başladığı ve temiz sayfaların çok olduğu bir dönemdir. Niçin diye sorduğunuzu duyar gibiyim?

Kendinizi bana anlatın? Bu sizin karşınızdaki kişinin sizden cevap almaya çalıştığı ilk sorusudur. Tamam, bunun farklı soruluş şekilleri vardır. Ancak temeli budur. Ben diye başlar insan ve aklındaki tatlı anılarıyla süsler konuşması ancak içerisinde hep bir buruk yan yok mu dur aslında anlatmayı istediği ancak anlatamadığı. Güçlü görünmek ister karşısına çünkü bilir ki insan gücüyle hayatta kalır ona göre. Yanlış kullandım hepimize göre. Anlatabilmeyi denediniz mi karşınızdakine korkularınızı sıkıntılarınızı acaba. YOKKK

Bundan sonrada anlatabileceğinizi zannetmiyorum. Sadece bu yazıyı okuyup(bana değil yazıya söyleyebileceksiniz içinizdekileri.

Her insan, doğumuyla ilgili bir canlandırma yapmıştır hayatında aslında ve herkes kesinlikle bir peri masalı gibi anlatır doğumunu. Zaten kendisiyle barışık kişiler bu ruh halini iyi tahlil ederler. Alacakaranlık bir dünyada yaşayanların ise, her şeyde olduğu gibi burada da önyargılarını ve olumsuzluklarını kırmak imkânsızdır.

Arkadaşlar bu yazı, anılarımla ilgili bir çalışmamım sadece giriş kısmı gelen yorumlara göre devam edebilirim.

 
Toplam blog
: 5
: 721
Kayıt tarihi
: 10.08.07
 
 

Üniversitede Akademik kariyer yapıyorum.Özellikle, insanları ve değişik kültürleri tanımayı çok sevi..