Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '08

 
Kategori
Müzik
 

Yalnızım!

Yalnızım!
 

Bu parçayı belki daha önce de dinledim....fakat bu kadar yüreğimi titreteceğini......ve bana bu harika duyguları yaşatacağını......hiç tahmin bile edemezdim...iyiki varsın.......iyiki ......

sizlerle paylaşmak istedim.............

HİÇSEVMEDİM
Hiç sevmedim kimseyi senin kadar
Yüreğim yanmadı hiç bu kadar
Çok yalnızım seninle bir yarım
Yok söylemeden olmaz ben sana aşığım

Eğer elindeyse ne olur çal kapımı
Eğer yüreğindeysem ne olur sil göz yaşımı

Sen bilmezsin alırım haberini
Yollara küsmüşsün hissettin mi gittiğimi
Buralar cehennem oldu inan bana yanıp kavrulsam da
Seninle güzel Ankara

Güneşimiz bu aşk yakar yüreğimizi
Perde olmuş gözlerimize göremeyiz hiç kimseyi

Benim kara haberim senindir
Eğer Leylan ölmüş derseler gelme sakın İstanbul a
Bulamazsın ki beni buralarda
Bir bulut ol git Ankara ya
Yağ istediğin kadar toprağıma
Ben bizim bahçede olacağım
Tam siyah kordonlu saatin yanında
O zaman bensiz dünyaya istediğin kadar bağırabilirsin
Sensiz bu dünyayı sevmiyorum sevmiyorum sevmiyorum diye
Ama şimdi ne olursun gel Leylan hayatta ve İstanbul da
Nefes almakta zor gelecek miydi bir gün bana
Tek hayalim hissettiğim şu son nefeslerimi
Seninle alıp vermek

şarkı sözü;NESLİHAN
resim:www.payidar.net/attachments/resimlerin-dili/4

 
Toplam blog
: 4
: 483
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Hakkımda güzel şeyler söylüyorlar ama. Beni ben yapanlarla ben de buradayım... Bursa'da yaşamaktayım..