Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '19

 
Kategori
Deneme
 

Yalvarmak da Savunma Yöntemi

İşini hallet de nasıl halledersen hallet…

“Yalvaralım mı yani?”

Evet. Atalarımızın “El öpmekle ağız mundar olmaz” sözü var malum.

İş yalvarmaya değer olacak tabii ki…

Adam seni öldürecek… Ağla gözyaşı dök yalvar, çocuğum çoluğum var de, başka şeyler yap… Kimse seni ayıplamaz can tatlı.

Erkekçe ölürüm de diyebilirsin…

Yukarıda da belirttiğimiz gibi yalvarmak sadece savunma değil bazı işleri halletme yöntemi.

İş önemliyse başka şekilde de olmuyorsa menfaatin icabı ite köpeğe yalvarırsın. Ben muhabbette erkekçe ölürüm diyen birinin çocuğunu işe sokmak için patrona yalvardığını gördüm.

Yalvarmak insanı küçültür mü, bilmiyorum, karşındaki adam gibi adamsa ve zaruretten yapıyorsan küçültmez herhalde.

Gurur günlüktür, o gün (ya da o an) gurursuz olur ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi resti dayarsın.

Ya yalvaracak durumum olmadı ya da boyun eğdim kabul ettim, hayatımda kimseye yalvarmadım; ama gerekirse… Yemişim gururunu! Yalnız bir defa. Baktım bunu kullanıyor, hemen “erkekçe ölürüm” e geçerim! 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..