Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

YANLIŞ DAVRANIŞLAR BİZİ ÜZER

YANLIŞ SÖZLER DEĞİL YANLIŞ DAVRANIŞLAR BİZİ ÜZER. Defalarca yazdım engellilerle ilgili faaliyet yapacaksanız önce engelli dernekleri engelli aileleriyle görüşün en azından birazcık okuyun. Üniversite öğrencileri karar vermiş biz engellilere karşı ifadeleri bir sorun olarak değerlendirmişler Kör değil Görme engelli Sağır değil İşitme engelli dememizi istiyorlar o sözler engellileri incitiyormuş.

 

Tanzimat fermanında ey ahali bundan sonra gâvura gâvur denilmeyecektir ilanı gibi bir durum bana ne dediğin değil nasıl davrandığın önemlidir.

 

Sen bana görme engelli deyince benim gözlerim mi açılacak yâda yaşatılan sorunlar çözülmüş mü olacak kitaplara filmlere erişim sorunum mu çözülecek kaldırım işgalleri sona mı erecek dışlanma ön yargılar bitecek mi iş aş eş ve diğer konularda bize yaşatılan ayrımcı uygulamalar görme engelli deyince mi çözülecek. Hadi ya gidin azıcık ilerde oynayın çocuklar uyuyor rahatsız etmeyin. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..