Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Yapmayın efendiler, kadınlara kıymayın!!!

Yapmayın efendiler, kadınlara kıymayın!!!
 

Erkekleri tanıdıkça feministleri daha iyi anlamaya başladım. Sanırım onlar da erkekleri tanıdıktan sonra feminist olmaya karar verdiler. Meclise daha fazla kadın projesini sonuna kadar destekliyorum. Dünyayı kendi kaba ve sığ görüşleriyle şekillendirmeye çalışan erkek egemen bir dünyadan çoookkkk sıkıldım ve utanıyorum, üzülüyorum yerin dibine geçiyorum kadınlara yapılan haksızlıklar karşısında. 

Hepimiz Allah'ın yarattığı kullarız, Rabb'im bizi eşitliyor kul kavramıyla, kadın erkek diye ayırmıyor, hepiniz kullarımsınız diyor. Allah'ın yarattığı insana ne oluyor da hepimizin eşit yaşamayı hak ettiği bu dünyada kadınve erkeği ayrı yerlere koyuyor, kadına eziyet ediyor, vuruyor, öldürüyor, eziyor, satıyor, kullanıyor. Medeniyetin kadına verilen değerle ölçülebileceğine inanıyorum. Ve bir erkek kadına ne kadar değer veriyorsa o kadar insandır benim için. Dünya geliştikçe , bilim ve teknoloji ilerledikçe erkekler ilkelleşmeye başladı, hayvan gibi içgüdüleriyle hareket eder oldu. Sabah bindiğim minübüste sigarasını kimseyi umursamadan tüttüren ve insan taşıdığından habersiz tüm trafik kurallarını ihlal eden şoförden tutun da yanımda oturan bacağını sonuna kadar açmış, yanındaki bayanı önemsemeden oturduğu koltuğa kurulan adama kadar, sigara kokulu kıyafetiyle bir kokarca gibi etrafını rahatsız eden tiplerden, gözünü kırpmadan iğrenç bakışlarıyla sizi süzenlere kadar bir yığın insan olamamış erkekle aynı havayı teneffüs etmenin dayanılmaz sancısını yaşamak ne büyük eziyet! 

Giresun'da bir tanıdığın lisedeki kızının başına gelenler "Fatmagül'ün Suçu Ne" dizisini aratmayacak türden. Olayın üzerinden henüz bir hafta geçti, medyada yer almayan ve üstü bir şekilde kapatılan bu olay insan olamamış erkeklere karşı bir kez daha nefret duymamı sağladı. Turizm Meslek Lisesi 2.sınıfta okuyan düzgün bir ailenin hedefleri hayalleri olan düzgün bir kızı. Yatılı kaldığı okulda akşam yemeğini beğenmeyince saat 19:00 gibi izin alarak okulun karşısındaki bakkaldan yiyecek bir şeyler almak için okuldan ayrılmış. Kızcağızı 4 kişi kaçırmış ve tecavüz etmiş. Polisler kız öğrenciyi bulduğunda baygın bir vaziyette boş arazide yatıyormuş. Şimdi bu ilkel yaratıklara soruyorum. Gencecik hayalleri olan, okumak isteyen bir öğrenciden ne istediniz? Bu hayavani ihtiyaçlarına isteyerek ya da parayla cevep verecek olanlar varken, bu masum çocuktan ne istediniz? Bu suçu hangi kafayla işlediniz? Psikolojik tedavi gören ve zayıflıktan tanınmayacak halde olan kızcağız bundan sonra ne ile nasıl yaşayacak? Devlet olayı ört-bas edeceğine neden bu tarz suçlara ağır cezalar vermiyor, neden kadınını, kızını bu ilkel yaratıklara karşı korumuyor? Töre cinayetleri adı altında yaşama hakkı tanınmayan kadınların hesabını kim verecek? Kadının bir insan olduğunu, erkek gibi onun da Allah'ın bir kulu olduğunu ne zaman idrak edeceğiz? 

Mecliste kadın sayısını arttırmaya yönelik çalışmaları sonuna kadar destekliyorum. Erkeklerin kadınları anlayacağına ve onları korumak için kanunlar çıkaracağına inanmıyorum. Kadını en iyi kadın anlar. Yapmayın efendiler, Peygamberimizin sizlere emanet bıraktığı kadınlara kıymayın! 

 
Toplam blog
: 70
: 863
Kayıt tarihi
: 18.01.08
 
 

Eğitimci, yazar... Denizin Üvey Kızı ve Hayalbaz şiir kitaplarının şairi... Bilgisayar öğretm..