Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '19

 
Kategori
Deneme
 

Yardımcı

Anlayamadığım bir şey de; şu, “yardımcı”

Aslında anlaşılmayacak bir şey yok, birine yardım eden.

Mesele; neden?

Hiç mantıklı değil herkesin işi görevi zaten kendine göre değil mi, yardımcı da ne demek?

Yardım edilir sorun değil ama birisinin yardımcısı oluyorsunuz. Ben böyle bir işe girmem şahsen. İşin yapılmasında siz de varsınız ama işi yapan O, adınız bile geçmiyor, yani hiçbir şey değilsiniz.

Böyle bir saçma sapan iş meslek olur mu ya!

Var uygulanıyor konuşuluyor ama bana göre meslek bile değil, hani bastonla yürüyorlar ya siz adamın bastonu oluyorsunuz.

Mecburiyetten çalışanlar tamam da yardımcılığı meslek olarak seçenlere aklım almıyor.

Kişiye verilip de bir kişinin yapamadığı iş olmaz. Eğer böyle bir şey varsa yardımcı filan demeden iki, olmazsa üç kişi yaparsın, yardımcıymış kölen mi var?

Ya şimdi yardımcılık merdiven, yanında öğreneceksin, belki sen de oraya geçeceksin…

Yardımcı deme ve yardımcı olarak görme. Artı her yardımcı başarılıysa o makama gelsin.

Bence ikisi de olmuyor, yardımcı olarak emekli olan var. Dahası yardımcılık bir statü, mesleği olmayanın statüsü mü olurmuş! Birine yardım etmek meslek mi?

Ben asla yardımcı çalıştırmam. Yanıma alacağım kişi benimle aynı statüde olur, yani iki kişi oluruz.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..