Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Yarım Kalan Dua,ibrahim yılmazer

http://blog.milliyet.com.tr/kitaplar

08 Kasım '06

     
    Kategori
    Kitap
     

    Yarım kalan dua

    Hayatın çeşitli evrelerinde karşılaşılan zorluklar elbette olur. Önemli olan bunların üstesinden gelebilmek. Ankara-İstanbul arası yolculuğumda canım sıkılmasın, oyalanacak birşeyler bulmak umuduyla kendime bir roman aradım. Ama şu ana kadar okuduğum içeriklerden elbette farklı olmasını düşündüm. Ankara terminalini bu maksatla gezindim. Ama hep bildik isimlerin bildik kitaplarıydı. Bir kaç kitabı gözden geçirdim.

    Nihayet okuyabileceğim bir kitabı elime aldım. Kızgın yüzlü büfecinin gözleri parladı. Ne de olsa çok ucuza ele geçirdiği kitabı şimdi bana dilediği fiyata satacaktı. Önemsemedim, istediği fiyatı verdim. Ve henüz yeni çalışan otobüse bıraktım kendimi, yaklaşık yedi saat süren bir yolculuğa start verecektik.

    Bu aldığım kitabın adı "Yarım kalan dua" isimli bir romandı. Yazarı "Adem Korkmaz" olan bu kitabı ve yazarının adını ilk defa duyordum. Yollar ilerledikçe bende "Yarım kalan dua"nın içinde ilerliyordum. Şaşkınlık içindeydim, "Yarım kalan dua" isimli bu roman tutkal gibi yapışmıştı bana inanın sanki sayfanın içine girmiştim. Nasıl oluyor da bu roman Türkiye'de duyulmuyordu ve bir çok belki de milyonlar bu kitaptan habersizdi.

    Ve romanın başlangıcında gözlerim nemlenmeye başladı, henüz 30. sayfaya gelmeden gözlerim ıslandı, sayfalar ilerledikçe heyecan ve çoşkunun ruhumu kapladıgına şahit oluyordum. Tabi, bizim otobüs Ankara'yı çoktan geride bırakmıştı ve ilk defa yol umrumda değildi. Bolu'ya yaklaşıp ta dinlenme tesislerinde çay molası verdiğimizde bile kitabı elimden bırakamadım. İstanbul'a yaklaşırken 300 sayfalık romanın sonlarına gelmiştim. Gözlerimdeki ıslaklık gözyaşına evet abartmıyorum gözyaşına dönüştü. Hıçkırarak ağlıyordum. Ve ilk defa bir romanda okuyucu konuşturuluyordu fevkalade bir finalle karşılaştım. O kadar çok seyahatim olmuştu ama hiç biri bu kadar kolay ve zevkli olmamıştı.

    Şair ve Yazar Adem Korkmaz'a burdan bu güzel roman için teşekkür ediyorum ve tabi ki tebrik ediyorum.

    İstanbul'da evime gelir gelmez kitabın künye bölümündeki bilgilere ulaştım. Yazarın irtibat e-mailine teşekür ve tebriklerimi ilettim. Sagolsun Adem bey çok süratli dönüş yapıp memmunluğunu ifade etti. İlerleyen zaman içinde kendisiyle msn üzerinden sohbete başladık. Kitapla alakalı bilgiler aldım. Ve tabi daha fazla bilgi, sonra reelde görüşmelerimiz başladı, dostluk oluştu.

    Evet, bloga en son okudugum kitapla giriş yaptım. Umud ediyorum ilerleyen zaman içinde size sürekli son okuduğum romanların bilgisini aktaracağım.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1274
    Kayıt tarihi
    : 07.11.06
     
     

    İyi bir okur, düşünce adamı ve yorumcuyum. Hayatla sürekli barışık biri olarak sizlere son okuduğum ..