Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Güncel
 

Yarın okullar açılıyor

OKULLAR AÇILIYOR

Okulların açılmasıyla geçmişe döndüm. Hepimizin hayatında okulun önemi çok büyüktür kuşkusuz. Kimi zaman bitmesi için dua ettiğimiz, ama bittiğinde ve yaşlar ilerlediğinde geri dönebilmek için neler vermezdim dediğimiz bir zaman dilimidir.


Babamın öğretmen oluşundan dolayı (Allah uzun ömürler versin, kendisi Köy Enstitüsü mezunudur.) yaşamım hep okullarda geçti. Meslek olarak da öğretmenliği seçtim. Uzun yıllar Resim Öğretmeni olarak çalıştım, hala da çalışıyorum.

Her öğrenim yılına başlarken aynı heyecanı duyarım. Öğretmenlik mesleğinin kutsallığına gerçekten inanırım. Ders vermekte benim için çok önemlidir. Çünkü Sanat Eğitimi'nin çok gerekli olduğuna inanırım. Öğrencilerimin dersimi sevmelerini çok önemserim. Çünkü beni ve dersimi severlerse resim sanatınıda severler. Resim sanatını severlerse yaşamlarında yer verirler. En azından iyi bir resim gördüklerinde gülümserler.
Bütün bu duygularla yarın okul açılıyor, ben yine heyecanlıyım.

 
Toplam blog
: 35
: 1336
Kayıt tarihi
: 23.08.08
 
 

RESİM ÖĞRETMENİ Emekli resim öğretmeniyim. Kendi atölyemde öğrencilerimle resim çalışmalarıma devam ..