Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '10

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Yarın okullar açılıyor

1971 Yılında başlamıştım bu mesleğe. 39 yıldır, her yıl okullar açılırken içimi bir sevinç kaplar. O sıralar, tahtalar o tebeşir kokuları, hele o çocuk sesleri . Hiç unutamadığım sesler...
Ben Bir Öğretmenim.
Ben bir Öğretmenim yurdumun bir köşesinde.
Elimde yüzlerce fidan, yüzlerce çiçek,
Dağ çiçekleri bunlar, saf , temiz , tazecik
Her biri başka dünya, her biri , bambaşka gelecek.
Ahmet'ler, Ayşe'ler, Fatma'lar, Alil'er,
Hepsi benim yavrum, hepsi gönül bahçemin gülü.
Gönül bahçemden hep birlikte girin.
Ben bir Öğretmenim, yurdumun bir köşesinde.
Ben bir Öğretmenim , çiçek diyemem onlara .
Çiçeklerden güzeldir, benim çoçuklarım.
İyilikten, güzellikten, yana ne varsa.
Öğretirim çoçuklarıma;
Sevgiyle, bilgiyle sularım çiçeklerimi.
Ve bu güzel çiçeklere.
Hepimizin 2010-2011 öğretim yılı milletime güzel günlerin habercisi olması dileğiyle.
 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..