Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '07

 
Kategori
Felsefe
 

Yarının kısa hali

Yarının kısa hali
 

Yarın yok olacaktı bugün ki pozitif hava, hep kalsın istemişimdir ama bir türlü başaramamışımdır. Yarın olacak ve ben bu pozitiflikten yoksun uyanacağım beni karşılayan güne. Aslında bugun ne kadar pozitif, ne kadar da yaşanılası.

Bir amca var beklediğim, ama gelmiyor ne zamandır. Eminim kendimden, o buraya gelecek bütün dertlerim son bulacak ve ben büsbütün bir adam olacağım. Kurabiyeler yaptırdım dünden, çayım zaten uzun zamandır demli, şekerleri de yanıcağızında. Bulanık akvaryumum hala aynı, hiç bir şeyi değiştirmedim ve geceleri hala yanıp sönüyorum yastığımda. O gelecek ve ben mutlu olacağım, tüm iç çekişlerim, yanmalarım ve sızlarım sona erecek.

"Bak keyfine" diyecek bana "Ben senin yerine idare edebilirim buraları, sen çok yorulmuşsundur otur hele uzat ayaklarını umuduna doğru, sal beynini gitsin istediği yere". Umutlu olacak bana karşı hiç kimsenin olmadığı kadar. Güvenecek bana karşı, herkesin güvensizliğinden çok daha az. Hem sevdirecek kendini hem sevecek beni.

Ben, hayallerinin doğrultusunda yorulmadan yaşayan;

Ne zaman ki o amca gelecek, o zaman güzelsin.
Ne kadar ki mutlu olacaksın, sakın ses çıkarma.
Her nerede yaşamaktaysan öyle kal kıpırdama.

O amca sana gelme yolunda, bir at gibi koşuyor ve çok susuyor bu yolda. Sen suyunu, çayını, şekerini, oturtacağın yeri hazır tut. Çok az kaldı buralarda olmasına, çok yakında iç dünyandaki canlı yayınların başlaması. Dilini, bilgini, gücünü her an kullanmak için hazır tut. İstediğin sen, doğru yollarda, hazırlan...


- Duruşu için Amca'ya teşekkürler.

 
Toplam blog
: 12
: 496
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

Doğduğumda parmaklarım 2 cm idi, şu an 15 cm. Hiçbir kelimeye, kimseye, manzaraya, duyguya, kokuya d..