Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Yarışmayı destekliyorum

Yarışmayı destekliyorum
 

Blogda yarışma fikri bir çok arkadaşımıza ters geliyor. Ama bence yanılıyorlar. Blogda yarışma blogların daha çok okunmasını, daha çok insana ulaşmasını sağlayacak. Olaya sadece kendi açımızdan bakmayalım. Mesela ben 43 yaşındayım. Buradan bir beklentim yok. Ama aramızda çok genç insanlar var. Buradaki yazma serüvenini çok ileriye taşıyabilecek insanlar var. Bir ödül... Bir yarışma onlar için teşvik olabilir.
...
Ancak şöyle bir ayrım yapılmalı. Yani istemeyen bu yarışmaya katılmamalı. Katılmayacak olanlar da editöre yarışma dışı kalmak istediğini belirtmeli ve o kişinin bloğu bu yarışmaya sokulmamalı. Hemen belirteyim ki ben katılmak istemiyorum. Şimdiden buradan duyuruyorum.
...
Ama gelin bu yarışma yapılsın. Bu hem blog yazımını hem de okunmasını teşvik edecek. Bloğa bir heyecan bir hareket getirecek.
...
Blogda son zamanlarda önemli yenilikler oluyor. Bu yarışmayı da bu yeniliklerden biri olarak görelim. Belki bu yarışma bloğun dışa açılan penceresi olacak.
...
Bu nedenle bendeniz Solohan olarak bu yarışmayı destekliyorum. Kendim için bir şey istiyorsam namerdim. Beni yarışma dışı tutsunlar. Zaten bugüne dek bir tek bloğum bile editörlerin seçtiklerinde yer almadı. Yani ben editörler tarafından seçilen beğenilen falan da bir blog yazarı değilim.
...
Tekrar ediyorum yarışmada ben yokum. İsteyen de katılmasın. Ama bırakalım bu yarışma başlasın ve devam etsin. Bu bir yeniliktir. En azından denensin.
...
Aramızda bir sürü değerli kalemler var. Onları bu fırsattan mahrum bırakmaya hakkımız yok. Ne demiş Leonardo Da Vinci, "Mona Lisa'yı çizdiğim yıllarda yarışma vardı da biz katılmadık mı?" demiş. Ben onun yalancısıyım.




 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..