Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaş 39

Yaş 39
 

"Yeni yaşımda planlarım yok ama dileklerim var hayattan. Sağlık olmadan hiçbir şeyin olmayacağını öğrenecek kadar yaşadığımdan; önce kendim ve sevdiklerim için sağlık, sonra ise huzur, bolca mutluluk, hayatımı daha da keyifli hale getirecek yeni uğraşlar ve dostlar, sevdiklerimle birlikte yeni şehirler ve ülkeler görme fırsatı ve tabi isteklerimi yerine getirmeye yetecek kadar para diliyorum:)"

Geçen sene Yaş 38 yazımı bu paragrafla bitirmişim. Her ne kadar geçmişin muhasebesini yapmayı pek sevmesem de yazıyı okuyunca aklımdan geçenleri paylaşmadan edemedim.

38. yaşıma girerken her zamanki gibi ilk önce sağlık dilemiştim hayattan. Genel olarak sağlıklı bir yıl geçirsek de ailemizin dördüncü ferdi olan dört ayaklı kızımızı, Çiçeğimizi kaybettik. Arada kendini bana hatırlatmak için hala tüyleri çıkıyor sağdan soldan:) Kucağımdaki sıcaklığını, stresli olduğum zamanlarda başımı tüylerine yaslamayı ve hatta gözgöze onunla konuşmayı özlüyorum..

Huzur ve bolca mutluluk kısmına gelirsek; Yüce Yaradan bu dileğimi kabul etmiş, teşekkür ederim! Arada herkesin yaşadığı ufak tefek iç huzursuzluklarını, sorgulamaları ve sevdiğim insanların hayatlarındaki mutsuzluklara üzülmemi saymazsak 38. yaşım buradan geçer not almış:)

Hayatımı daha da keyifli hale getirecek yeni uğraşlar ve dostlar! Bu kısımda AÇEV çıkmış karşıma. Farklı hayat deneyimi olan insanların aynı amaç için bir araya geldiklerinde nasıl tek yürek olduklarını ve koca insanların alfabenin seslerini baştan öğrenirken çocuklar gibi nasıl eğlenebildiğini göstermiş. Dostlar kısmındaysa; yeni yerleştiğim bu şehirde de artık "kahveni içmeye geliyorum" diyebildiğim dostlar edinmeye başlamışım:) 

Yeni şehirler ve ülkeler görmek istemişim bir de.Yeni şehirler olmuş da, bu dileğin yeni ülkeler kısmı tutmamış. Daha önce gezme fırsatı bulduğum Güneydoğu illerini bir kez daha gezmekle beraber Antakya, Arsuz, İskenderun, Kızkalesi, Zeugma Antik kentinin yer aldığı Belkıs köyünü ziyaret etme şansım oldu geçen yaşımda. Umarım yeni yaşımda da yine bolca ve keyifle  şehirler, ülkeler görme fırsatım olur.

"Hayat sen plan yaparken başına gelenlerdir" sözünden bir kez daha hareketle yine planlar yapmadan 39. yaşımda da akışına bırakmak istiyorum hayatı. Sevdiklerim yanımda ve sağlıklı olsun yeter, gerisi bir şekilde hallolur nasıl olsa:)

 "Görelim Mevlam neyler, neylerse güzel eyler..."

 
 
Toplam blog
: 47
: 607
Kayıt tarihi
: 11.01.12
 
 

Dünyayı güzellik kurtaracak... ..