Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Yaşadığım son komik olay

Hayatım boyunca başıma komik olaylar gelmiştir ve çoğu kez kendimi yaşayan bir çizgi film karakteri olarak hissetmişimdir. Çizgi film karakteri olmak bir bayan için belki çekici bir durum olmasa da onunla yaşayanlara bolca gülme fırsatı tanıdığı için çok da kötü değildir esasında.

Bu ilk blogda başıma gelen en son ve komik olayı anlatıp rezil olmayı da göze alarak sizi güldürmeyi amaçlıyorum:

Hamile olduğumu öğrenmemle doktor ziyaretleri, testler, tahliller girdi hayatıma. Çok sevdiğim doktorum kan testi için beni bir tanı laboratuarına gönderdi. Annem de geldi benimle. Kan ve idrar vermem gerekiyordu. Annem giriş katında beklerken hemşireyle bir alt kata indik. Önce kan aldılar, ardından da idrar testi için bir kap verdiler. Ben de doğal olarak tuvalete ya da kibar olalım lavaboya gittim. Oh be gayet temiz dedim, pis tuvaletlerden korkuyorum da. Bir de hamileyim mikrop kaparım alimallah falan.. Neyse tuvaletten çıktım biraz yürüdüm ve birden arka cebimde birşey hissettim. "Bu ne be" dedim ve elimi arkama atmamla kotumun arka cebinde tuvaletin içine takılan renkli kokulu temizlemeye yarayan o "şeyin" arka cebimde olduğunu gördüm..

O nasıl oraya gelmişti? Kotun cebinde wc temizleyicisi moda öncüsü ben uyanıklığımı hemen konuşturdum ve bana şaşkın şaşkın bakan görevliye arkamı dönmeden geri adımlarla wc ye geri döndüm. Bir yandan da umarım güvenlik kamerası yoktur diye geçirdim içimden. Mikrop kapmaktan korkan ben, tuvaletin içinde duran o şeyi cebe atmayı başarmıştım.

Tekrar çıkmam 5 dakikayı buldu çünkü gülme krizine girdim. Çantamdaki tüm kolonyayı kotuma boca ettikten sonra annemin yanına çıktım. Neyse ki anlamadı çünkü aşırı titizdir.

İşte böyle kendi kendime, hemşireye ve varsa güvenlik kamerası izleyenlere komik bir an yaşattım..

 
Toplam blog
: 8
: 1621
Kayıt tarihi
: 08.07.08
 
 

Yaşadıklarını paylaşmaktan hoşlanan biriyim, aynı zamanda bir anneyim...   ..