Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yasak aşklara hürmeten

artık sana şiirler yazmaya başladım nasırlaştırdığın yüreğimden dökülen,
ben de seni sakladım yasak aşklara hürmeten.
şimdi nefretimi de büyütüyorum sevgi tohumlarını ektiğim yerde
sana söleyecek tek bir sözü bile kalmadı dilimin
dönsende farketmez artık dönmesende
bazı hikayelerin sonu hüzünle sevişirmiş
gittiğin günden beri içimdeki çocuk ağlıyor,
ankarada gezindiğimiz sokakların birinde.

bana bakarken o iki küçük cam parçasının ardından
göremedim yalandan sevmelerini... suçlu benim.
kerem aşkı yonttu dağın eteğinde,
mecnun aşkın vahasını bulmak için düştü çöllere,
söyleyecek daha nekadar yalan sözün kaldı
leyla ile aslının gölgesinde.....
şimdi yanan benim, yanacak benim
söyleyecek daha ne kadar yalan türkün kaldı
ozanların buğulu sesinde.......

artık sana şiirler yazmaya başladım katılaştırdığın yüreğimden dökülen,
bende seni sakladım yasak aşklara hürmeten.
bazı hikayelerin sonu acıyla sevişirmiş
gittiğin günden beri yüreğimden kan damlıyor
ankarada gezindiğimiz sokakların birinde.....

 
Toplam blog
: 28
: 490
Kayıt tarihi
: 28.05.08
 
 

Kim olduğum çok da önemli değil hayatın içinde ufacık bir nesne, ya da bir kelebeğe göre şanslı bi..