Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Yaşam...

Bir mutluluktur yaşam,
Açınca güneş, kuşlar ötünce.
Ya da yağınca, bembeyaz kar
Gökyüzünden tane tane.. Ve yağmur..
Hayat, tüm seçenekleri verdi yine bize
Durup durup düşünmek yerine,
Ben seçtim birini yine.
Çıkacağım, hava soğuk, sıcak farketmez!
Muhteşem ve sınırsız gökyüzünün altında,
Gezineceğim, nasılsa sınır yok..
Bugünümü de yaşayacağım.
Yaşamasam elimde ne kalacak ki!
Yaşayınca, kalan güzel anılar..
Bir gün rafta göze çarpan, tozlanmış bir günlük
Bana bir dakikalık da olsa, sevinç yaşatacak
O güzel günlerin hatrına..
Ve akşam olsa,
Yıldızlar döşense gökyüzüne,
Capcanlı, pırıl pırıl aydınlatsa yüzümü.
Bense bir dilek tutup, beklesem birinin kaymasını..
O da kaysa avucuma, kendini feda etse,
Dileğimin hatrına..
Olmasa da yıldızlar, karabulutlar olsa,
Bakıpta düşünsem içimdeki karanlıkları
Sadece bende yokmuş deyip, teselli bulsam
Ve asıl, mavi gökyüzü her baktığımda hatırlatsa bana,
Bir gün gelecek olan,
Mavi günlerimi..

BEZAR GÜL..

 
Toplam blog
: 22
: 455
Kayıt tarihi
: 06.10.09
 
 

26/05/1989 Adıyaman doğumluyum. İlk ve ortaöğrenimimi Adıyamanda tamamladım. Gaziosmanpaşa Üniver..