Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yaşamın kıyısındaki düşler

Yaşamın kıyısındaki düşler
 

"RESİM:ALINTI"


Blog yazarlarımızdan Hatice Atalay arkadaşımızın Barış Radyoda cumartesi akşamları Yaşamın Kıyısında Düşler isimli bir programa hayat verdiğini biliyor muydunuz?

Hepimizin yaşamın kıyısında kalmış düşleri vardır bir yerlerde. İşte Hatice Arkadaşımız düşlerimizin ucundan tutup yüreklerimize dokunuyor, saçlarımızı okşuyor, gecemizi aydınlatıp, yeni doğan güne umutla açmamızı sağlıyor gözlerimizi. Sesinin tınısı büyülü bir kelebek gibi uçuşuyor kulaklarımızda. Neler yok ki bu programda. Şiirler, yazılar, masallar, şarkılar, türküler öyle bir harmanlanıp, çeşnilendirilmiş ki bize ulaşmadan önce. Radyonun başından kalkamıyorsunuz bir türlü. Programın akışı olabildiğince canlı. Seçilen şarkılar, türküler herkesin hoşlanacağı türden. Konuşmaların arkasındaki fon müziği içine alıveriyor sizi. Bir de Hatice’nin ara sıra cümleleriyle programa dâhil ettiği Başar Bey ile tanışıyoruz program esnasında. Paylaşılan her şey, yaşamın kıyısındaki düşlerinizden hiç değilse birini ya da birkaçını yaşama katabilmeyi hedefliyor.

Ve…

Ben o uçuşan tılsımlı sesin yazılarıma can verdiği satırları dinliyorum büyük bir heyecanla. Kalbim yerinden çıkacak gibi. Al al olmuş yanaklarım hiç şüphesizki çünkü alev alev yandığını hissedebiliyorum. Önce “Bazen” isimli yazım dökülüyor Hatice’nin dudaklarından… Bazen diyorum, bazen çok güzel şeyler oluyor hayatta. Bazen hoş bir sürpriz ne kadar da mutlu ediyor sizi. Program ilerliyor ahenkle. Ben mest olmuş bir şekilde nefes bile almadan dinliyorum her kelimeyi, her şarkıyı büyük bir hazla. Derken başka bir yazımı dilledirmeye başlıyor Hatice. Onun sesinde bir başkalaşıyor “ Barışalım Küstüğümüz Yerlerimizle “ başlıklı yazım. Cümleler birbirini takip ederken, kelimeler yer buluyor yeniden kulaklarımda. Sanki ben yazmamışım bu cümleleri. Başka bir yazarın kaleminden çıkmış ve bana ilk defa ulaşıyormuşçasına bambaşka duygulara kapılıyorum. Başka bir diyardayım artık. Ne kadar içten ne kadar duygulu okuyor Hatice. İçine sevgisini de katıyor, hissediyorum çünkü sarmalıyor harfler beni. Bunları, bu güzel cümleleri ben mi yazdım? Ne zaman yazdım? Nasıl yazdım? Ne iyi yaptım, yazarak. Bilmiyorum ki dinleyenlerde benim kadar keyif aldılar mı programdan?

Çok sevdim ben bu programı. Yanlış anlaşılmasın benim yazılarım okundu diye değil. Her cümlede melodimsi bir lezzet var damağınıza yayılan. Yaklaşık bir buçuk saat süren program süresince anlamıyorsunuz bile zaman nasıl geçivermiş. Başka başka diyarlarda dolaştırıyor sizi emin olun. Ben Hatice’nin bu yönünü tanıdığım için ayrıca mutlu oldum. Ne demiş şair “Bir insan tanımak oğul bir cihan tanımağa bedel. "

Hatice Atalay yaşama uzun soluklu bakabilmek için gerçeğe dönüştürmek istediğiniz düşlerinizi paylaşıyor 107 radyo barışta… Yaşamın Kıyısındaki Düşler Programı her Cumartesi 21.00 – 22.30 saatleri arasında dinlenebilir.

Hatice’m çok bir büyük bir mutluluk bana yaşattığın… Paha biçilemez bir servet… Allah her daim yanında olsun... Yüreğinin güzelliği hep korusun seni. Sesinin uçuşan tınısı serpilsin yüreklerimize bundan böyle… Ben alnından öpüyorum seni… Yüreğindeki mihenk taşları hiç tükenmesin...

04.03.2009

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..