Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

20 Aralık '09

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Yaşamın tadı

Yaşamın tadı
 

internet alıntıdır.


Merhabalar,

Bugünkü yazım yine her zaman olduğu gibi bana gelen bir mailden alıntı ve bunu sizlerle paylaşacağım.

Yazımı okuyunca yaşamanın ne kadar anlamlı ve güzel olduğunu bir kez daha anlayacaksınız.

Bir zamanlar liseyi bitirip, Üniversiteye girebilmek için ölüyordum.

Sonra Üniversite bitsin işe başlayayım diye ölüyordum.

Derken evleneyim çocuklarım olsun diye ölmeye başladım.

Çocuklarım oldu, ölürüm onlar için diye düşünmeye başladım.

Büyüsünler, iyi yetişsinler diye ölümüne çalıştım.

An geldi ölürüm arkadaş emekli olabilmek için dedim kendi kendime,

Ve şimdi artık gerçekten ölüyorum.

Ve birden farkına vardım ki, Yaşamayı unutmuşum.

Para kazanmak için sağlığımızdan oluyoruz.

Sonrada sağlığımızı geri kazanmak için paramızdan oluyoruz.

Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayıp,

Hiç yaşamamış gibi ölüyoruz.

Ne olur sende kendine yapma bunu,

Yaşadığın her anın kıymetini bil, Her günün keyfini çıkar.

Yaşam güzel, yaşamak güzeldir.

Ben yaşamayı ve paylaşmayı ve sevmeyi çok seviyorum.

Sevmek güzeldir.

Gönülden sevgiler hepinize,

Hülya-Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...