Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '14

 
Kategori
Güncel
 

Yaşasın bugün Cumartesi / Ve Allah kadını niye yarattı?

Yaşasın bugün Cumartesi / Ve Allah kadını niye yarattı?
 

Merhaba

Bugün aklıma geliveren bir soru bu! Tanrı kadını niye yarattı acaba? Çünkü kadın yaşamda yok farz edilerek, değersizleştirilen bir varlık. Neden mi böyle düşünüyorum. Çok tanrılı dinlerden bu yana gelmiş geçmiş bütün dinler kadına karşı bir yapılanma içerir de ondan! Gizlice veya aleni hemcinslerle ya da subyan veya hayvanlarla olan yakınlaşmaya hiç bir din sıcak bakmaz gibi görünse de esas kızgınlık "nikâh" adı verilen kurum harici yakınlaşmalarda erkek olana değil kadına karşı bir tepkidir. Kadın ilişkide tek değildir oysa! Ama duyulduğu anda dışlanan sadece kadındır. Bunun tersini kimse iddia edemez. Erkek olana gizli payeler bile verilir.

Hatta günümüzde bu o kadar çarpık hale geldi ki; erkek, küçük çocuklara tecavüz bile etse kimse ceza almıyor. Bu durumu hoş görenler çoğunlukta artık! Evli erkeklerin bir çoğu karşısına çıkan hiç bir fırsatı kaçırmadığı ve hatta saklamadığı, buna karşılık kadınların (evli veya bekar farketmez) yaşadıkları ilişkileri saklama dürtüsü işte bu dışlanma korkusundandır. Kadın her zaman şeytani görülür ama ona yapılan binlerce şeytani haksızlığı uygulayan yine erkeklerdir.

Misal siz hiç tecavüz ederek öldüren bir kadın duydunuz mu? Varsa bile ben duymadım. Oysa bu olay sonucu can veren milyonlarca kadın var. Öldüren erkek, tecavüz eden erkek ama şeytani olan kadın öyle mi? Son günlerde erkek dünyasının eline verilmiş yaşam dinamikleri kadının hayatını gittikçe kısıtlamaya başladı. Dinler ve dindarların kadına insani bakışı sıfırın altında!

Esarp, çarşaf, peçe, burka gibi insanlık dışı uygulamalar sadece kadından kendini geçici uzak tutma hevesi ile izah edilemiyor. Ve "tanrı böyle istiyor" denilerek yaptırılan bu tür zorlamalar kadını çağ dışı yaşantıya itiyor. Kadın ve çocuk-kadın eve kapansa, hiç sesi çıkmasa, bir köle gibi herşeye razı olsa bile bunlar mutlu olamazlar. Çünkü sadece bazı erkekleri tenzih ederek söylüyorum, çoğu gerçek anlamda ergen bile olamamış çocuk!! Bıraksanız gece gündüz pipisinin peşinde yaşayacak! O ne dilerse ona vermek için küçük bir çocuk gibi tepinecek. Elde edemezse yok edecek!

Bu yazdıklarım sadece, dinleri kullanarak kadından gizli öç alan erkekler için! Yoksa bilinçli ve aklı başında modern yaşayarak kadınların haklarının gaspedildiğinin bilincinde olan akıllı erkeklere değil. Bu günlere gelmemize sebep olan dinler tukaka edilmesin fakat esas, dinleri bu hale getiren (eli ve aklı daima pipisinde) çocuksu erkek dünyası yargılansın istiyorum.

Küçücük kızların başını örterek kendinden korumaya çalışan aptallığı inanılmaz buluyorum. Çünkü bir kadın olarak "ben niye varım ki" demeye başladım. Bu insanlığın geldiği noktayı hiç beğenmiyorum. Benim gibi düşünen kadın erkek herkesi savaşmaya davet ediyorum. Cehaletle, acizlikle, demokrasi adı altında yutturulmaya çalışılan barbarlıkla, bu dini faşizme karşı omuz omuza savaşmaya davet ediyorum. Çünkü savaşmadan bu durumdan kurtulacağımıza artık inanmıyorum. Siz inanıyor musunuz? Mutlu hafta sonları dilerim. Sevgiyle ve uyanık kalın.

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..