Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşıyorum

Yaşıyorum
 

Hep şikayet eder dururum küçük bir yerde yaşamaktan... Bugün etmiyorum.. Çünkü eğer büyük bir şehirde yaşasaydım şu an hissettiklerimi hissetmem mümkün olmazdı diye düşünüyorum..

İşyerindeyim, boğuk, kasvetli... Odam havasız, sigara kokuyor. Odayı havalandırmak için camı açıyorum ve....

Dışarıda pırıl pırıl bir hava... Pencerem işyerinin bahçesine bakıyor. Camın önündeki ağaç yemyeşil yapraklara bürünmüş. Karşıda kırmızı bir gül açmış, bir diğer ağaç ise bembeyaz çiçeklerle süslenmiş.

Gözlerimi kapatıp dışarıdaki havayı içime çekiyorum. Bahar kokuyor... Cıvıl cıvıl kuş sesleri geliyor dışarıdan... Nasıl da huzur verici, nasıl da dinlendirici.. Bu güzel havaya Vivaldi de yakışır hani... Müziği de açıp gözlerimi kapıyorum tekrar... Baharı içime çekmeye devam ediyorum...

Uzun zamandır unuttuğum birşeyi hatırlıyorum.

Yaşıyorum....

 
Toplam blog
: 8
: 748
Kayıt tarihi
: 03.03.07
 
 

1976 doğumluyum. Kendimi bildim bileli okurum, her tür sanatla ilgiliyim, en büyük hayalim hep yazma..