Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaslanmak ...

Yaslanmak ...
 

yaslanmaya iliskin


Bugunku takvimin sayfasinda okuduklarimi sizlerle paylasmak istedim . Film direktoru Federico Fellini ozetlemis yasliligin gozlenmesini... Diyor ki :

Ben gencken kac yasinda yasli gibi gorunecegimi dusunurdum. O zamanlar yaslanmak bana cok gercekci gelmezdi. Her seyin gencligimde oldugu gibi olacagini dusundum. Belki SANTA CLAUS gibi hic kesmeyecegim beyaz sakalim olacagini dusundum. Istedigim her turlu yiyecegi yemegi dusundum. Ayrica seyahat etmeyi , zaman bulamadigim icin goremedigim tum muzeleri gormeyi planladim. Bir gun aynaya baktim ve "Bu yasli adam da nereden cikti ?" diye sordum kendime. Kendim oldugumun ve tum yaptigimin calismak oldugunun farkina vardim.

Resimlere bakinca bakinca hangimiz oyle dusunmuyoruz ki. Daha genc yillara ait resimlere bakinca degil, bu ulkeye geldigimde cektirdigimiz resimlerle simdiki resimlere bakinca kendimi cok farkli buluyorum. Boya ile sactaki beyazlari bir olcude kapatabiliyorum, gonlum genc diyorum ama babamin deyimi ile TAKIMLAR eskidigi icin vucut ve gorunus ister istemez yaslandigimi hissettiriyor .

Her yasin kendine ozgu guzel yani vardir deyip kendimi avutuyoruz galiba yaslandikca. Elden ayaktan dusmeden saglikli bir yasli olmayi sevdikleri ile birlikte yasami huzurla surdurmeyi kim istemez ki ?

Her ne kadar "KESKE..." diye baslayan cumlerle konusmamizi surdursek de... Pismanliklari unutup guzel anilarla yasamak en guzeli galiba.

2007 eli kulaginda bitmek uzere. Bir yas daha YASLANIYORUZ :))
 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..