Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '17

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Yastık altındaki dövizler nerede?

Yastık altındaki dövizler nerede?
 

- "Hiç endişe etmeyin bu oyun kısa zamanda bozarız. Bundan önce 2007-2008'de de bunu yaptılar. O zaman ne dedim, 'teğet geçecek'. Aynı şeyi yine söylüyorum, teğet geçecek"..

- "Bundan önce de bunu yaptılar. Bu döviz lobisi var ya bu döviz lobisi..ahh ah benim aziz kardeşlerim. İnşallah bu oyunu bozacağız. Sevgili milletim, yastığın altında dövizi olanlar, gelin dövizinizi bozdurun altın'a dönüştürün, gelin TL'ye dönüştürün. Endişe edilmesin, oyunu bozacağız Allah'ın izniyle.."

Bu sözler söylendiği günlerde 2 Aralık tarihinde "Dövizde Oyun" başlıklı bir yazı yazmıştım sutunumda.

Yapay gündem oluşturmaktan söz ettim. Alavere dalavere'den söz ettim. Döviz işinin bir hesap kitap işi olduğuna vurgu yaptım.

7 Aralık'ta "Dövize dikkat!" başlıklı yazımda da döviz yükselişinin durdurulamayacağını ve kur'un dünya tuccarlarının kontrolünde olduğunu söyledim.

Bugün 6 Ocak 17..

Ne oldu döviz kur'u?

Durmadı, yükseldikçe yükseldi..

Hani gene teğet geçecekti..

Hani bu oyunu bozacaktık..

Hani bu bir milli meseleydi, millet söz dinliyordu, dövizini bozduracaktı..

Döviz durdurulamıyor!

Yoksa millet söz dinlemez mi oldu acaba?

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..