Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '20

 
Kategori
Mesleki Eğitim
 

Yazar Muhammed Yavaş ile..

Genç Yazar MUHAMMED YAVAŞ:” Yazarlık Türkiye'de bir meslek olarak görülmeli ve yazarlara gereken değer verilmeli düşüncesindeyim”

 

SORU-Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız Muhammed Yavaş kimdir ? nerelerde çalışmıştır?

MUHAMMED YAVAŞ- İsmim Muhammed Yavaş. 25 yaşındayım Çanakkale Yenice’ liyim. İlköğretimi Çanakkale'nin Çan ilçesinde Osman Çaneri İlköğretim Okulu'ndan liseyi aynı ilçede Çan Anadolu Lisesi'nde üniversiteyi ise Gazi Üniversitesi'nde tamamladım. Alanımda çalıştığım gibi alanım dışı meslekler de yaptım. Alanımda, yerel gazete deneyimleri, basın temsilcilikleri ve kanal deneyimlerim oldu

SORU-Neden bu okulu tercih ettiniz. Okulu tercih etmeden  önce ve şu an duygularınız arasında ne fark var?

MUHAMMED YAVAŞ- Özel bir sebebi yoktu sadece tanınan ekranlarda olan bir yüz olmak istiyordum ve bunun için Radyo Televizyon ve Sinema bölümünü okumak istediğim için tercihlerimi bu bölümden oluşturdum Gazi geldi. Başlarken spiker olma hayalim vardı, şu an sektörden hayal kırıklığı yaşamasam da pek çok noktada umudum kırıldı

SORU- Yazmaya başlama hikayenizi anlatır mısınız ?

MUHAMMED YAVAŞ-  Çok ufak yaşlarda başladım, bir gün bir şiir yarışmasında aldığım bir ödül sonrası yazmaya devam ettim. Yazar olmaya lisedeki yazar kulübünde karar verdim.

SORU-İlk kitabınızı nasıl yayınladınız ?

MUHAMMED YAVAŞ- 2017 yılının Şubat ayında Ben Dünyaya Kanka Olarak Gelmişim ismiyle kendi hayat hikayemi mizahi bir dille yazarak okurların beğenisine sundum

SORU-Bugüne kadar  yayınladıklarınız kitaplar neler?

MUHAMMED YAVAŞ-  Ben Dünyaya Kanka Olarak Gelmişim, Enişte Bey Diyeceksiniz, BU DA MI GOL DEĞİL tamamında kendi hayat hikayemi farklı farklı kesitler ve mizahi bir dil eşliğinde sundum

SORU- Yazmak mı zor Yayınlamak mı?

MUHAMMED YAVAŞ-  Yazmak zor, yayınlamak yazmaktan çok çok daha zor.

SORU- BU meslekte nereye gelmek istersiniz? Neden yerel gazetede yamaya başladınız?

MUHAMMED YAVAŞ- Yerel gazete olmasının özel bir sebebi yok şu an memlekette olduğum için ama ulusal gazete tecrübesine de geçiş yapmak istiyorum. Hedefim Alanımda tanınan idealist, ayakları yere sağlam basan bir gazeteci olmak.

SORU- Yeni bir çalışmanız var mı ?

MUHAMMED YAVAŞ- Türkiye gerçeği kadına şiddeti anlatan bomba bir çalışmam var ve şiirlerimi de bastıracağım.

SORU-Başka ne anlatmak istersiniz?

MUHAMMED YAVAŞ-- Yazarlık Türkiye'de bir meslek olarak görülmeli ve yazarlara gereken değer verilmeli düşüncesindeyim

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..