Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

Yazarımız hasta olduğu için bugünkü yazısını yazamamıştır.

Yazarımız hasta olduğu için bugünkü yazısını yazamamıştır.
 

Yazarımız hasta olduğu için bugünkü yazısını yazamamıştır.


Kimi zaman gazete köşelerinde gördüğüm bu ibareye hasta olurdum.

Hasta olurdum derken, gıpta ederdim, kıskanırdım anlamında diyorum.

bir gün ben de yazar olursam, hasta olmasam bile bir gün böyle yaptıracağım diye için için hırslanırdım.

Hatta bunun için acil durumda camı kırınız şekli yaptırdım, içine tebeşir tozu koydum.

Hani kaytarmaya teşne öğrencilerin öğrenciliklerinde yaptığı gibi yapmak için.

Gerçi şimdi tebeşir mi kaldı allasen. Olay değişti. Power point sunularıyla ders yapıyo keratalar.

Konuyu saptırmayalım! (Dış ses)

İşte ben için için o hasta yazarlara hasta olurken gerçekten hasta oldum iyi mi.

Hem de daha yazar olmamışken.

Allah'ım sonunda beni anladın ama yanlış anladın, ben yazar olunca hasta olmak istiyordum diyemedim tabi.

İsyan etmedim, edemedim, neyse halim çıksın falim deyuben kabullendim.

Gerçi yataklara düşmedim çok şükür, ama iyiden iyice şiddetli bir başağrısı eşliğinde gözlerimin oyulurcasına yandığı, kulaklarımdan püsküren dinozor kardeş eskortluğunda yazı yazıyorum.

"Ulen manyak, madem hastaydın, ne diye yazıyorsun" diyebilirsiniz. Hatta dışımdaki ses (dış ses) az önce dedi.

İşte ben bu hastalığı paylaşayım dedim bu defa. Hep iyi şeyleri mi paylaşacağım. Madem yazar olamadım, ama hasta oldum, o zaman şimdiden paylaşayım ki, ilerde belki paylaşma fırsatı bulamayız.

Evet işte gördüğünüz gibi; hastayım, bugünkü yazımı yazamadım. Abidik gubidik birşeyler yazıverdim. İdare edin artık.

Haa "yahu senin belirli bir yazma günün yok ki, iyileşince adam gibi bir şey yazardın, ne diye eklemlerini gıcırdatıyorsun" diye de sorabilirsiniz. Ama reca edicem, sorularınızı SORU yazıp bir boşluk bırakarak 444 0 BORU no'lu hattıma gönderiniz. Bari böyle yolumuzu bulalım. Merak etmeyin yakında daha değişik anketlerle karşınıza çıkacağım, hele bi iyileşeyim. Turnanın gözüne göz koydum, aha da buraya SON SÖZ koydum.

Tamam, artık çekilebilirsin. Yazı bitti (DIŞ SES)

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..