Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yazıklar olsun....

Yazıklar olsun....
 

Evet, sevgili okurlar,

Zaman zaman aklıma geliyor da keşke diyorum ben de.... Evet keşke diyorum...

Niye pişmanlık duyuyorsanız derseniz de...

Keşke dağda bir çoban olsaydım da şu yapılanları duymasaydım, okumasaydım diyorum.

Bu da nereden çıktı demeyin.

Çünkü, ülkemizde yaşanan kirlenmişlikleri, görmez, duymaz ve mutlu yaşardım.

Tıpkı muhtemelen, dertlerden, sorunlardan kurtulmak adına çareyi toplumdan kaçışta bulan, ünlü besteci Ergüder YOLDAŞ gibi...

Evet güzel bir sözdür o." BİLGİSİ ARTANIN ACISI DA ARTAR " demiş büyüklerimiz.

Yani şu TBMM'de 2008 yılı Bütçe görüşmesi çerçevesinde ortaya konan iddiaları, itiş kakışları izliyorumda, inanın, bizi kimler idare ediyor diyor ve kendi kendime kahrediyorum.

Yine inanın ki, artık bundan böyle yapılacak seçimlere dahi gitmemeyi ve oy kullanmamayı ciddi ciddi düşünüyorum.

Çünkü gideceğim de kime oy kullanacağım.

Al bir tanesini vur ötekine misali...

Halkımı düşünüyorlar? Kesinlikle hayr. Halkı yani bizleri, kendi menfaatleri için kullanıyorlar.

Oylarımızla İktidara gelerek bizi idare edenlerin, aldıkları karara bakın, 4 yıl Milletvekili olanlara, ömür boyu asgari ücretin 3 katı temsil tazminatı verilecekmiş.

Hiç sıkılmıyorlar değil mi?

Ülkede bunca işsiz, aşsız, dört duvar arasına sıkışmış kıpırdıyamayan milyonlar varken, onların durumlarının nasıl iyileştirilmesi gerektiğini düşüneceklerine, şu aldıkları karara bakın.

4 yıl milletvekili olacaksın, ömür boyu 3 maaş tutarında asgari ücret, yani bugünkü değeriyle 1.500 YTL hiç bir iş yapmadan para alacaksın.

Vay bee... Yazıklar olsun bu kararı alacaklara...

Yazıklar olsun, Çünkü, 500-600 YTL emeklilik hakkını 20-25 yılda alınabilen bu Ülkede, demokrasiden, hukuktan, haktan, adaletten bahsettiğiniz için...

Bunun yanında, Sayın SAKIK'da bir başka konuda doğruyu söylüyor...

Fatih hocaya da, 130 milyar maaş bağlanmış.

Ohaaa be...

Ya bu ne? Nerede yaşıyoruz? Şu Ülkenin gerçekleriyle uyuşuyor mu bu ücret?

Eğer bu bilgiler doğruysa ve Fatih hoca da bu parayı aldıysa, ona da yazıklar olsun....

Daha neler olmadı ki?

Sayın Başbakanın servetinin 1 milyar dolar olduğundan bahsedildi.

Eğer ki bu bilgiler de doğruysa....

Eğer ki bu servetler, Devlet olanaklarının şahsi menfaatleriniz için kullanılması yoluyla elde edilmişse...

Hakkımı helal etmiyorum, bu şekilde elde ettiğiniz servetiniz, kuruşuna kadar, hem kendinize, hem eşinize, hem çocuklarınıza ve hem de torunlarınıza haram zıkkım zehir olsun....
....
....
....

Yazıklar olsun....

 
Toplam blog
: 407
: 877
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

15.12.1950 Mersin doğumluyum. İzmir Ticari İlimler Mezunuyum. Bir Kamu Kuruluşundan  Şube Müdürü ..