Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '08

 
Kategori
Eğitim
 

yazma hobisi

Yazmanın bir hobi olduğunu hepimiz biliyoruz. Zaten öyle olmasa neden böyle bir site olsun ki? Bu site sayesinde yazmayı hobi edinen insanlar buluşuyor. Bu gerçekten çok güzel ve eski zamana göre düşünüce gerçek üstü bir şey. Yazmak güzeldir bence. Nedeni ise;insan yazınca duygularını döküyor veya düşüncelerini başkalarıyla paylaşıyor. Güzel olduğu kadar önemlide. Böylece ülkeler ilerliyor. İnsanlar dünya hakkında bilgiler alıyor, gülüp eğleniyorlar veya tarih hakkında bilgi alıyorlar, saymakla bitmeyen şeyler bunlar. O yüzden bence yazmayı hobi edinen insanlar, milliyet blog sitesinin üyeleri, size sesleniyorum belki bunu söylemek bana düşmez ama bence bu yaptığınız, yaptığımız yani yazmak dünyanın hem en önemli hemde en güzel şeylerinden biri.

Yazmayı seven insanların neredeyse hepsi okumayı sever. Ama bazı insanlar vardır, kitaptan nefret ederler. "Eyvah kitap!" diye bir kitap var, Mine SOYSAL tarafından yazılmış, daha doğrusu hazırlanmış. Türkiye'deki bazı okullarda sorgulama yapmış aslında öğrencilere sormuş. Çocukların, lise öğrencileride dahil olmak üzere neden kitabı sevmediklerini yazıyor. Aslında çocukların dediklerin birebir yazıyor. Çocukların çoğu kitabı zorlayarak okundurulduğu için sevmiyor. Size, sizden büyük birinin hiç sevmediğiniz birşeyi yapmasını istediğini düşünün. Ne kadar sini olursunuz öyle değil mi? O yüzden bence çocukları bu konuda zorlamamak gerekir. Onun üzerinde etkisi olan yani çocuğunuzun örnek aldığı birinin ona anlatması veya onun okuması gibi çözümler olabilir. Bu satırlerı sizi sinir edip "vay vay ukalaya bak sen" demeniz için yazmadım. Bunu yazdım çünkü ben de bir çocuğum ve her ne kadar ailem ben bu konuda hiç zorlamasada çünkü bu obiyi kendim edindim, kendimi başkalarının yerine koyup, böyle bir sonuca vardım ve bu yazıyı yazdım çünkü ben kitap okumayı çok seviyorum ve başkalarının da bu duyguyu tadıp kitapların sihirli dünyasına girmelerin çok istiyorum...

 
Toplam blog
: 18
: 1098
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

1996 yılının oldukça sıcak bir vakti olan 9 temmuz günü dünyaya geldim. Sonradan İstanbul'a taşın..