Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Yazmayacağım ''hasret'' üzerine!

Yazmayacağım ''hasret'' üzerine!
 

İnadım inat!
Yazmayacağım hasret üzerine!
Kalemim hasta, mürekkebim kan öksürüyor.
Hem... Elektrikler kesikti, çalışamadım.
Mazeretim var; çok hastayım.

Bir halsizlik, bir yorgunluk...
Evden dışarı adım atmak istemiyorum!
Kırmızı kazağımı giymek,
Makyaj yapmak istemiyor canım!
Sol yanımdan karnıma doğru bir sızı yayılıyor.
Kan çekiliyor parmak uçlarımdan.
İçimde bir asansör yükselip alçalıyor.
Çok hastayım...

Ara sıra nefesim tıkanıyor.
Sonra bir gülme alıyor...
Arkasından boğucu bir öksürük...
Bakıyorum; yastık ıslak...
Yüzüm ıslak...
Terliyor muyum ne?

Hasılı hastayım işte...
Özlediğimi yazmıyorum!!!
Dedim ya; inadım inat!
Yazmayacağım hasret üzerine!
Hastayım sadece...
Öp de geçsin...

 
Toplam blog
: 19
: 520
Kayıt tarihi
: 26.07.12
 
 

Edebiyata ve yazmaya olan ilgim henüz 12-13 yaşlarımdayken yazmaya başladığım günlüklerle ortaya ..