Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '14

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni bir yıl geldi. Mutlu olmak için o kadar çok sebebimiz var ki...

Yeni bir yıl geldi. Mutlu olmak için o kadar çok sebebimiz var ki...
 

2014 Yılının son haftasına girdik. Bir kaç gün sonra yeni bir yıl başlayacak. Yeni bir yıl yeni ümitler demek bir çok kişi için.

Şu anda sıcacık evimde televizyon seyrediyorum. Haberlerde Kahraman Maraş'ta trafiği durdurup, arabasından inip karşıdan karşıya geçen yaşlı amcaya yardım eden kadın sürücü anlatılıyor. Haberlerden sonra, gece çok sevdiğim bir dizi, Karagül var. Merakla yeni bölümü bekliyorum.

Takriben iki haftadır tıbbı bir check up içindeyiz eşimle. Evimizin iki apartıman ötesinde Acıbadem Bağdat Polikiliniğinde güleryüzlü hemşirelerimizin, çok sevdiğimiz doktorlarımızın itinalı tetkikleri ile harika bir tıbbı dönem geçiriyoruz.

 Kahkahalar içinde geçen bu tetkikler eşime ve bana sanki dostlarımızın olduğu toplantılara gitmişiz gibi keyif veriyor.

Bir yandan da yılların eklemlerimize verdiği izleri silecek fizik tedavi süreci yaşıyoruz.

Amerika'daki kızımdan harika konser haberleri alıyorum. Gerçi şu anda ben onları dinleyemiyorum ama hayal edebiliyorum. Büyük kızım cephesinde ise olaylar harika. İşleri çok iyi, torunlarım sağlıklı. Kızım ve damadım yeni yıl kutlaması için Avrupa'nın güzel bir şehrinde şu anda.

Arkadaşlarım çok keyifli ,yeni yıla hazırlanıyor. Sanırım bir kaç gün sonra Sapanca'ya arkadaşlarımızla buluşmaya gideceğiz. Onlar bizim de dahil olacağımız büyük bir parti planlamışlar.

Geçen sabah Kliniğe giderken Milli Piyango satıcısından iki bilet aldım yılbaşı için.Eşim de iki bilet almış. Hani çıkmaz ama ya çıkarsa diyeceğim. Neyse çıkarsa iyi olur.

Şu anda haberlerde çocuklar için bir Hastane açılacağı ve çalışacak kişilerin özel olarak pedagojik eğitim alacağı anlatılıyor.

Bu arada televizyona Meryem Uzerli çıktı. Yeni yılda televizyondaymış. Ne güzel...

Gördünüz mü mutlu olmak için ne kadar çok sebebim var...

 


 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..