Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Yeni düşmüş hatun!

Yeni düşmüş hatun!
 

Kırk yılın başında felekten bir gece çal.

Maaşı yabancı uyruklu bir kadına yedir.

Karanlık bir otel odasında sarhoş kafayla seviş. ( Sevişmeden aklında da hiçbir şey kalmasın)

Sabah kalktığında; sürpriiiiiiiz!

Artık sen, eski sen değilsin...

Bundan haberin yok ama...

Yıkandın, kırklandın otel odasından çıktın...

Dün geceden geriye kalan, Gürcü kadının pasaportuyla, senin nüfus kâğıdını işledikleri otel defteri...

Her zaman gittiğin lokantada çorbanı içtin...

Arkasından işe gittin...

Öğle yemeğinde, arkadaşlarına gece beraber olduğun kızı anlatıyorsun.

— Yeni düşmüş hatun. Ben diyeyim on sekiz, siz deyin on dokuz.. Tek kelime Türkçe öğrenememiş. Önce yemek yedik, arkasından otelin diskosuna indik. İnanır mısınız viski ile gelen çikolataları bana kendi elleri ile yedirdi. Mini bir etek giymiş, siyah çoraplar, topuklu ayakkabılar. Çıtır çıtır. Göğüsler… Samantha Fox. Kalkıp birde pistte dans etmeye başlamasın mı? Delirdim delirdim… Dayanamadım doğru odaya...

— Eee?

— Sabırsızlanmayın oğlum. Çıkarttım elli milyonda bahşiş verdim… Bir muamele bir muamele…

—Sonra?

— Sonrası... Ver odunu... Ver küsküyü... Uyumuşum...

— Sabah beş gibi uyandım... Sarılmış kuzu gibi uyuyor... Var mı öyle uyumak? Uyandırdım… Bir daha… Sabah otelden çıktım. Çorba içmeye gittim. Dizlerim tutmuyor… Bu kadın önümüzdeki on yıl beni unutsun ben bir şey bilmiyorum!

—Büyüksün baba...

—Eyvallah…

Akşamı zor ediyorsunuz...

Uyku gözlerinizden akıyor...

İş çıkışı doğru eve...

Evde, eşinizin yüzü asık… Bir şeylerden şüphelenmeye başlamış ama emin değil.

Sarılıp hararetli bir şekilde öpüyorsunuz. Ne yapsın kadın oda aynı şekilde karşılık veriyor...

Rahatladığını hissediyorsunuz…

Usulen onunla da sevişiyorsunuz...

Dün geceki kadın nerdeee, eşiniz nerdeee...

Duşunuzu alıp yatmak üzereyken televizyonu açıyorsunuz...

Haber spikeri sanki sizi görür gibi konuşuyor;

<ı>-…………….operasyonunda yakalanan hayat kadınlarından birinin AIDS' li olduğu saptandı. Gürcistanlı kadının iki ayda yaklaşık 250 erkekle birlikte olduğu öğrenildi………………………………………… Kadınlar hastaneye götürülürken, bazıları hastalık bulaştırarak Türk erkeklerinden intikam aldıklarını ifade etti.

Haberler bitiyor, reklâmlar başlıyor...

Geceye Ali Desidero damgasını vuruyor…

“ Hadi hayırlı tıraşlar ”

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..