Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir nefes cesur başlangıç

Bir nefes cesur başlangıç
 

Arabanın kapılarını uzaktan açtı. Hoşuna gitti bir an bu arabaya sahip olmak. Derin bir nefes aldı. Aynen biraz önce duşunu alıp aynanın karşısında aldığı nefes gibi. Traş, hoş kokular, ince bir gömlek. Düğmeleri bile güzel insan değişik oluyor bu gömlekle. Günün ve hatta haftanın yorgunluğu kalıverdi bir an düğmelerde. Saçlar biraz uzamış ama böyle olması daha mutlu ediyor. “Ben değilmiyim yani” dedi.. Beni böyle beğensin..

Karşıya geçmek yine dertli ama bu Cumartesi akşamı köprü falan takmaya gerek yok. Bu nefes beni deli ediyor bende.. Nasılsa bu durum kimseyi rahatsız etmez diye düşündü bir an. Zaman aktıkça anlar güzelleşiyordu bugün nedense.. Aslında ben böyle olmayı da özlemişim diye bir nefes daha aldı. Hoş zamanı nefesle yakalamayı unutmuştu.. 25 yıl oldu duygularımı bile hatırlıyamıyorum diye düşünürken köprü bitti boğazın manzarası bir an takılmıştı aklına o kadar. Sahile doğru yönelecekken yandan bir korna.. “döndüm tamam tamam”..

Uzun zamandır görmüyorum .. Değişti mi acaba. Bende hafif göbek. Hafif mi?.. E normal abicim ne yani bu kadar iş güç içinde Brad Pitt olacak halimiz yokya.. yaş 40.. olacak o kadar. Ulan Brad’temi 40 tı yoksa.. Neyse.. Değişmişmidir acaba.. saçları hala .. gülüşü hala?..

Bir nefes daha.. yine hoşuna gitti gece..

Gaz pedalında ayakkabılarını hissetti.. frene bastı .. Park ederler nasılsa diye düşünürken yine aklına geldi .. Saçları? Gülüşü?.. değişmişmidir acaba?.. yahu arkadaş değişmişse ne olur ki? gözlerinden tanırım duygularımı nasılsa dedi.. Mavi yeşiller yerindedir deyip bir nefes daha aldı..

Çok oldu hemde çok. Öyle ki dedim ya duyguları bile hatırlayamıyorum. Ama işte karşımda!. Değişmemiş. Biraz bakışlarda yorgunluk var gibi. Ama bendekilerden az. Saçlarını kontrol altına almış ..benim için bir cesaret bir şeyler yapmış saçlarına.. Eskiden daha doğaldı bu saçlar dedim bir an ama bu da çok hoşuma gitti. Benim için yapmış.. Doğal hali şimdi bu.. Yine çok güzel. Gözlerdeki derin bakışlar aynı.. Kolyesi, küpeleri, yine gümüş seviyor.. hoşuma gitti işte..

Evlenmiş ayrılmış.Düşündüm ne zor zamanlar olmuştur elbet.. Benimkiler geçti gözümün önünden sonra kendimi alamadım bizim dönem kolej bebeleri beceremedi bu işi diye düşünmekten. Eğitilmiş danteller mi olduk acep?.. Analarımız babalarımız gibi olamadık mı yoksa.. Hamburger çocukları mı kaldık.. Özal yaptı bunları bize!.. O zaman niye derinlemesine dalıyoruz hayatın derinlerine ki?.. değişik bir şeyler olmuş bizim dönemimize.. Derken kadehlerdeki şarap düşüncelerimi eskideki bize kaydırdı bir an. Beraber geçirdiğimiz ilk gün sonrada son gün geldi aklıma.. ne yapayım hepsi çorba gibi.. o hep bende ama ben hep gidip geliyorum işte. Özlemişim... Ya yine son günkü hali geri gelirse.. gelmez yahu .. baksana olgun bir kadın olmuş.. hala hoş, hala, akıllı, hala etkileyici. Evet etkilendim. Reiki yapıyor, yüzünde özel bir berraklık var. Önceki saf halinden uzak. Annem gibi de değil. Bunu açıklayacağım birazdan dedi ve bir yudum Merlot iyi geldi. Üzümü düşündü aynı geçen yaptığı plan gibi. Bir bağ ve üzümleri ayaklarıyla ezip kendi yapacaktı..

Yanıma oturdu arabada. Bizbize yakın kalınca kokusunu hissettim. Değişmemişti. Aklım durdu bir an. Geçmiş ve gelecek yok oldu bilemedim. “Nereye gidiyoruz” deyince update ettim İstanbul Life vs ama aklıma bir şey gelmeden gaza bastım.. “sürpriz” deyiverdim işte..

İşte eskinin yeni sürprizi böyle girdi hayatıma..

Yanımda uyumasını, beni sevmesini, yemeklerini, kendi için verdiği savaşları, dostlarını, hobilerini yani onu seviyorum şimdi.. Hem de çok.. Ben artık eskisi kadar detay düşünemez oldum ama o gece almaya başladığım nefes hayatımı değiştirdi bir cesaret.

Annem mi?.. Galiba öğreneceğiz onlar gibi hayatımızdan vermeyi ve hayatı yaşayabilmeyi.

Şimdi mutlular.

Yaşlanmak bile keyifli cesaret oldu onlar için. Bağları bile var Tekirdağ yakınlarında.. Üzümleri ayaklarıyla eziyorlar.

Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 28
: 982
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Hayatı her sorguladığımda karşıma çıkan sonuçlara analitik yaklaşımlar sergilemeye devam ediyorum el..