Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '08

 
Kategori
Futbol
 

Yeni sezonda Fenerbahçe 2008-2009

Sayın Okurlar,

30 senedir Fenerbahçe taraftarıyım. İnanın bana, ilk defa Fenerbahçe'yi böylesine değişik duygularla izliyorum. 101 yıllık tarihinde ilk kez İspanyol oyuncunun forma giyecek olmasından mı kaynaklanıyor ya da, Euro 2008 şampiyonluk kupasını sadece izlememiş, onu kazanmış bir Teknik Direktör'ün Fenerbahçe'yi çalıştıracak olmasından mı ? İkisinden biri de olsa sonuç aynı kapıya çıkıyor : İspanyol....
'Biraz fazla mı holigan bir tarafım var?' diye sürekli kendime aynı soruyu soruyorum.

Neden mi ? Sarı ile kırmızı rengini yanyana görmek, bana oldukça antipatik geliyor.Sarı-kırmızı renkli takıma gönül vermiş insanlar alınmasın, bu benim görüşüm.Luis Aragones'e de, Guiza'ya da belki de bu yüzden alışamadım.
Eminim ki, bu fikrim çoğu insana absürd gelecek ama şunun da altını çizmek istiyorum ; ben eşimle tanıştığımda ilk sorduğum soru : 'Hangi takımlısın ?' olmuştu.

Diğer bir alışamama konusu - konu diye sayılırsa - Dani Guiza'nın nü eşi...
İddia edildiği üzere : 'Real Madrid'in ilk 6'sıyla yattım' beyanatı veren, katıldığı televizyon şov programında soyunan bir şahsın, böylesine popüler bir futbolcunun eşi olması, hele ki, AKP hükümette iken, kafamın karışmasına bir hayli sebep oluyor.
Umarım, Luis Aragones de, Guiza'da, sanki 40 yıllık Fenerli gibi dururlar da (bkz.beşiktaşlı duruşu!!), Fenerbahçe'den uzaklaşmam..

Herkese sevgiler, saygılar

 
Toplam blog
: 11
: 2109
Kayıt tarihi
: 12.06.08
 
 

1978 İstanbul doğumluyum .Özel bir şirkette muhasebeci olarak çalışıyorum. 1998 yılından beri hobi o..