Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

31 Aralık '10

 
Kategori
Dünya
 

Yeni Yıl Kartınızı Nereye Göndereyim?

Yeni Yıl Kartınızı Nereye Göndereyim?
 

Obama Ailesi'nin Yilbasi Tebrigi


Barack bana eposta ile soruyor: "Yeni Yıl Kartınızı Nereye Göndereyim?..." Sormakda da hakli. Daha yeni adresimiz degisti. Nereden bilsin? Aslinda, hemen hemen her 15 gunde bir veya daha kisa araliklarla ariyor. Eposta ile. Hatirimizi soruyor. Sonra, ne yaptiklarini anlatiyor. Taa Senatorlugunden beri bu boyle... Yazarsaniz, cevapsiz da birakmaz!...

***

Sozunu ettigim ABD Baskani Barack Obama. Ailesi ile bir fotograf cektirmis. Ese-dosta yeni yil karti olarak gonderiyor. Bana da sormus: Adresiniz de degisiklik var mi?

***

Barack Obama'ya "Internetin sectirdigi ilk ABD Baskani" diyenler var. 10 milyon kadar internet kullanicisini harekete gecirdi. Hepsiyle haberlesti. Isteklerde bulundu. Onlardan; 5-10 dolar demeden, para topladi!

2006'dan bu yana epostalari diger 10 milyon gibi bana da geliyor. Ama; ben yazarsam, cevap da aliyorum (?) Cevabi verenin kim oldugu onemli degil! Gonderen: Barack Obama, President

***

Gecenlerde yazmistim. Dunya da Facebook'u kullanan ulkelerin basinda geliyoruz. 24 kusur milyon vatandasimiz Facebook uyesi. Orada, Facebook'da, ayri bir Cumhuriyet kurmusuz bile!

Bir onceki secimlerde 7-8 milyon insanimiz oy kullanmamis!

- " 7-8 milyon oy, IKTIDAR demek!..."

Ben butun kalbimle inaniyorum:

Kim ki; 2011 secimlerinde Facebook Cumhuriyeti vatandaslarini harekete gecirir; secimlerin galibi cikar!

Dusunun;

Cumhurbaskaniniz, Basbakaniniz veya CHP Genel Baskani Kemal Kilicdaroglu, ailesi ile cektirdigi bir fotografla birlikte yeni yilinizi kutluyor!

Gonlunuzun, yureginizin bir kismi orada kalmaz mi?...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..