Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '18

 
Kategori
Yeni Ürünler
 

Yeni Yılda Yenilenmek İçin 5 Uygulama

Yeni Yılda Yenilenmek İçin 5 Uygulama
 

 
1 Ocak itibariyle hemen hepimiz "Bu yıl ... yapacağım" diye hedef koymaya başladık.
 
Ocak ayı neredeyse bitti. Hangilerini başarabildiniz?
 
Zannediyorum bu sayı pek az. Peki neden sizce?
 
Hayat çok yoğun geçiyor değil mi?
Ev-iş arasında mekik dokurken trafikte, markette, mutfakta, ofiste zaman akıp gidiyor ve bir türlü hayalini kurduğumuz hedeflere ulaşamıyoruz.
 
Bu hedefler için elimizin altındaki akıllı telefonları kullanmak aklınıza gelmedi mi hiç?
 
Eskidendi telefonların sadece "Alo" demek için kullanıldığı zamanlar.
Ocak bitti ama Aralık 2018'e kadar kendinizi yenilemek için kullanabileceğiniz bir dizi uygulama listeledim.
 
Yenilenen Apple App Store sayesinde hedefleriniz için size uygun olan uygulamaları kolaylıkla kategoriler halinde listeleyebilirsiniz.
 
Yeni Yılda Yeni Sen için 5 App Store Uygulaması
 
1. "Stres yapacağım diye stres yapıyorum": Meditasyon, Headspace
Nefes, uyku ve stres egzersizleri ile odaklanma sorununuzu çözebilir, yolda, evde, ofiste kolayca meditasyon yapabilirsiniz. Kabullenmek, şükretmek, öfke kontrolü gibi konularla özelleştirilmiş seanslar ile hayatınızı düzene sokabilir ve aradığınız sakinliğe kavuşabilirsiniz. Çocuklar için özel programlar ile çocuklarınızı da sakinleştirebilirsiniz.
 
2. "Ay sonunu getiremiyorum": GiderimVar, DEFTER, Spendee
Bu yıl para biriktireceğim dediniz ama henüz başlayamadınız mı? Hepimiz ay başında büyük kararlar alıyoruz ama ayın 20'sinden sonra hafif bir kriz hali yaşıyoruz. Gelir gider dengesini kontrolde tutmak ve para biriktirmeyi kolaylaştırmak için GiderimVar, DEFTER ve Spendee gibi uygulamaları deneyebilirsiniz.
 
3. "Bu yıl hedef En az 5 şehir/ülke": Trivago, Airbnb, Piri
Bu yıl daha çok gezeceğim diyenler diledikleri lokasyondaki otelleri, paylaşımlı evleri ve sesli turları AppStore'daki uygulamalar ile kolayca bulabiliyor. Gazetelerden otel aramaktan vazgeçip elinizin altındaki akıllı telefonları kullanmaya başlamak için bence tam zamanı.
 
4. "Anlıyorum ama konuşamıyorum": Duolingo, Hello7
"Anlıyorum ama konuşamıyorum" klişesinden artık bir kurtulsanız mı? Telaffuzunuzu düzeltmek, geliştirmek, seviyenizi yükseltmek için enfes online eğitim uygulamaları var. Duolingo ve Busuu benim en sevdiklerim ve denediklerim. Bana kalırsa hiç vakit kaybetmeden birini indirin. İster temel seviyeden başlayın ister var olanı geliştirin. Yıl sonuna da bir yurtdışı gezisi planladınız mı alın size fırsat :)
 
5. "Konuşacak konu bulamıyorum" : TED, DailyArt
Arkadaş veya sevgilinizle ne konuşacağınızı bilmiyor, herkes bir o ressamdan bir bu müzeden bahsederken siz sessiz kalıyor veya teknolojik, bilimsel gelişmelerden haberdar olmak istiyor ama bir türlü kendinize uygun bir mecra bulamıyorsanız TED ve DailyArt tam da bu 2 sorunu çözüyor. Hepimizin bildiği TED Talks ile dünyanızı genişletebilir, DailyArt ile 1600'den fazla şaheserle ilgili bilgi alabilir ve 480 müze koleksiyonuna erişebilirsiniz.
 
 
Dünya elinizin altında.
Yeter ki ulaşmak isteyin.
 
Sizin de severek kullandığınız uygulamalar varsa bana yazın mutlaka deneyeyim :)
 
Gizem Aydoğan
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 96
: 242
Kayıt tarihi
: 17.03.16
 
 

Gizem Aydoğan ile İyilik Güzellik ..