Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '11

 
Kategori
Futbol
 

Yenilmez Armada Galatasaray

Yenilmez Armada Galatasaray
 

Şampiyonluk umudunu koruyan ve Türkiye Kupasında finale kalan Galatasaray bu hafta oynadığı karşılaşmadan sonra kendi evindeki yenilmezlik rekorunu egale etti.

Verdiğim bu bilgi keşke gerçek olsaydı. Hiç olmazsa Galatasaray maçlarını daha çok zevk alarak izlerdik. Onu da geçtim hiç olmazsa futbolcular bir şeyler için çabalardı.

Şimdi ligde hiçbir iddiası kalmayan ve kupadan da elenen bir takım taraftarını stada nasıl çekebilir. Tabi ki iyi futbol oynayarak… Peki böyle mi oluyor?

Şu bir gerçek ki bu Galatasaray’ı izlemek işkence ve ben her hafta bu son dediğim halde gönüllü olarak işkenceyi çekmeye devam ediyorum. Bu da Galatasaray sevgisinden olsa gerek. Ancak bu sevgiye rağmen bugün oldukça zorlandım. Özellikle ilk yarı bittiğinde ben bitmiştim.

Maça 15 dakikalık mola verilirken ben 35 dakika mola vermek zorunda kaldım, ancak kendime gelebildim. Yeniden ekran karşısına geçtiğimde dakikalar 65’i gösteriyordu. Skora bakınca izlemediğim bölümde nasıl bir maç oynandığını da az çok tahmin ettim.

Buraya kadar olan bölümde sizlere maç ile ilgili hiçbir şey anlatmadığım için çok özür dilerim. Vakit geç olmadan iki üç cümle bir şeyler yazayım, vaktinizi de boşa almış olmayayım.

Maça hızlı başlayan Galatasaray daha ilk dakikalarda Karabük kalesinde tehlike yarattı. Kazım’ın ve Milan Baroş’un pozisyonlarında penaltı beklentisi vardı. Kazım’ın pozisyonu çok inandırıcı gelmedi bana ama Baros’a yapılan da penaltı değilse daha olması gerek anlayamadım. Tabi hakeme de bir şey diyemiyorum. Hem Kazım hem de Baros yumuşak futbolcular. Üzerlerine sinek konsa yere düşüyorlar. Hakemler de inanmıyor işte!

Yine bu dakikalarda direkten dönen top Galatasaray’ın şansının dönmediğinin göstergesi gibiydi. Sonra sıkılıp gazete okumaya geçtim, ama bütün pozisyonları da izleyebildim. Demek ki fazla pozisyon olmamış…

İkinci yarıda daha doğrusu 65.dakikadan sonra sahada yer değiştiren futbolcular dışında bir değişiklik olmadı. Hagi’nin 5(beş) yıldızlı santrfor dediği Stancu yerini Pino’ya bıraktı. Demek ki neymiş: Türk halkı her şeyi yutmazmış! Stancu iyi bir santrfor olabilir belki ama beş yıldızlık bir hareketini de görmedik. Tabi bu yıldızlar deniz yıldızı ise onu bilemeyiz.

Bunun dışında kayda değer bir not olarak aktarılabilecek şey artık yeni yerinde görmeye alıştığımız santrforumuz Servet’in üstün mücadelesi olabilir. Zaten bu takımda kalmayı hak eden 3-5 kişiden birisi de o!

Ha unutmadan sevindirici bir istatistiğimiz var.

Onu paylaşmadan yazıyı bitirmek ayıp olur.

O da şu: Galatasaray TT Arenada oynadığı lig maçlarında hiç yenilmedi!

Selam ve saygılarımla..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

http://twitter.com/murathacioglu

Not: Teselli olarak aşağıdaki resmi paylaşıyorum.. Maçtan daha güzel :)

http://img1.loadtr.com/b-192912-cimbom.jpg

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..