Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '18

 
Kategori
Danışmanlık
 

Yer ve Zaman Kavramı Olmadan Yaşanabilir mi?

Yer ve Zaman Kavramı Olmadan Yaşanabilir mi?
 

Yer ve zaman kavramı olmadan yaşamayı öğrendiğimiz bir dönemdeyiz. Peki biz bu dönemin içerisinde neredeyiz? Deneyimde farklılaşmak için neler yapmamız gerek?

1) Müşteri ile Kesintisiz Diyalog Kur:
    Anket
    Bu üründen veya hizmetten memnun kaldınız mı?

Değil !! Sıkıcı. Sıkıldık bunlardan.
Önce müşteri konuşsun. Sen konuşma dinle ve anla.

Kesintisiz Diyalog Nedir?

Müşterilerin gerçekten süreçlerin içine dahil olduğu;
    Yeni Ürün Geliştirmede,
    Kampanya Tasarlanırken,
    Fiyat Belirlerken,
müşteri tarafından fikir beyan edilmesidir.

 

2) Gücünü dengede tut : 

Şirketimizi hayatta tutmak için spor yaptırıyoruz. Bu sporu dengeli ve yetenekleriyle doğru orantıda yaptırırsak sağlıklı bir şirket sahibi oluruz.

Bunun için var olan gücünüzü doğru mesaj ile doğru kanal üzerinden, doğru mecralara yatırmamız ve bunun ROI’sine bakmamız gerekiyor.

Biz ne kadar gücümüzü doğru kullanırsak o zaman hedeflediğimiz kitleye daha verimli ulaşmış olacağız.

 

3) Müşteri beklemez, beklenir :

İnsanlara soruyorlar en sevdiğiniz hayvan hangisi diye.

Sonuçlara baktığımızda çoğu hızlı hayvanları söylemiş.

Hızı seviyoruz. Hız ile yaşıyoruz.

Son yıllarda “HIZ” hayatımızın biçimlendiren bir argüman oldu.

Bugün bankaya gitmeden mobilden sıra alabiliyor, gideceğimiz yere mobil uygulama sayesinde ne kadar sürede gideceğimizi görebiliyoruz.

Müşteri beklemek istemiyor.

Müşteri kendisine İşletmelerin sunduğu ürün ve hizmetleri hıza göre değerlendiriyor.

 

Tüm bunlara kendimizi hazırlamalıyız.

 

Yavuz Borazan

 
Toplam blog
: 5
: 99
Kayıt tarihi
: 24.09.18
 
 

Bahçeşehir Üniversitesinde (MBA) yaptı. Akademik çalışmalarına "İşveren Markası" üzerine devam et..