Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

Yerel seçim ama oy'um partiye...

Yerel seçim ama oy'um partiye...
 

Pazar günü yapılacak olan yerel seçimlere genel seçim gibi bakıyorum.

Kafam öyle karışık ki, aklım helikopter kazasında neden koordine olunamadı? neden iki gün sonra kaza yerine korucular ulaştı? Diğerlerini bilmiyoruz ama gazeteci sağdı, neden dondu?

Nedeni yetkililer.

İsteyince nasıl da koordine olup örgütlü zingir halkası gibi çalışıyorlar. Geçtiğimiz hafta Zonguldak'a Başbakan geldi...

Zonguldak'ta ne kadar telefon abonesi varsa her birine tek tek telefon edildi, bir abone atlanmadan bilinmeyen numaradan aranıyor ev telefonları." Yarın sayın başbakanımız sizlere hitap etmek üzere zonguldak ta." Ben bu kadarını duydum, telefonun kapatma tuşuna öyle bir bastım ki amacım karşımdakinin suratına tokat atmak... Karşımdaki telesekreter:).

Soruyorum sizlere bu iş gidilen her ilde yapıldı ise bu telefon parası ne kadar tutmuştur?

Bu faturaları kim nereden öder?

Onun için yerel seçim gibi görmüyorum pazar günü yapılacak seçimi, genel seçim gibi oy kullanacağım, Kapatılan fabrikalardan çıkan işçiler, emekli maaaşı ile geçinemeyen emekliler, iş bulamayan işsizler, raporlu ilaçlarına katkı payı ödeyen hastalar, hepimiz sandığa gidelim pazar günü, geleceğimiz için oy kullanalım, Anamızı da alıp sandığa gidelim...

Öyle bir siyasi kirlilik var ki Uğur Dündar'ı bile zıvanadan çıkarttılar.

Sayın DÜNDAR tansiyonu yüksek ne oturumlar yönetti, tansiyonları dengeleyerek.

Ben çocukluğumdan beri sayın DÜNDAR"ın programlarını izlerim.

Bu ülkenin en ücra yöresine gidip, "Uğur DÜNDAR" kim diye sorsanız yaşlısından çocuğuna, şöyle cavap alırsınız. efendi, dürüst, namuslu, onurlu, kişilikli, bu şahsiyete çamur atıldı.

Amaç Doğan medya ise, yakında blog yazarlarına da iftira atılır mı?

Son bir hafta öncesi beldemde çalışacak olan başkan adayına oy vermeyi düşünüyordum.

Şimdi öyle yapmayacağım, genel seçimlerde desdeklediğim partimin adayına oy vereceğim ülkem için.

 
Toplam blog
: 45
: 1303
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Şiir yazmaya çalışıyorum, spor yapmayı seviyorum, deniz, yüzme, tutku bende. Doğayı anlamaya çalı..