Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yerinde olmak

HERKESİN YERİNDE OLMAK İSTEMEK

Ne ağırdır bazen sırtımızdaki yükler, ne kadar zor gelir sorumluluğu bi menzil öteye götürmek.Ne demektir menzil ama uzakta olsa yakında mesafesi o an çok uzaktır!Bi kuş gelse "o" yükü hooop alsa sırtımdan ben birden kuşun yerinde olsam...

Sokakta karşıma şu görüldüğü iddaa edilen nur baba görünse "ver evladım şu yükleri benimde evde yüküm bitmişti ne iyi oldu dese veeee ben huzura ersem....

Ben bu acıyı yok yok asla unutamıyacağım derken hooooop bi huzur ışığı sarsa tepemde harelenerek acıdan kıssadan hisse çıkaracak kadar eriversem hidayete....

İşsizliğin iş sayıldığı ülkemizde işimi unutmak isteme terbiyesizliğinde boğulurken paaaaaat diye bi ikramiye çıksa ertesi günü veeee daha sonraki günler beni işsiz bırakcak meblağda yüzüversem.......

Birden öyle birşey oluverirki .................

Ahhhhh derim ahhhhh ne huzurlu olmam gerekirmiş aslında ama ben ne çok mızırdanmışım hayattan...........

Sahip olamadıklarımdan..............

O anı ahhhh bir geri alabilsem nasıl kıymet bilicem ama yokkkkk............

Herşeyin cevabı bizde ama bazen çoook gizli biyerde mi ne bitürlü bulamıyorum:))

 
Toplam blog
: 13
: 582
Kayıt tarihi
: 25.06.07
 
 

Yorum yazmak için burdayım ama kimbilir yazarım ben de birkaç kelam kendi cumhuriyetim de kimbilir..