Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Yerli malı yurdun malı, hani nerede "tam bağımsız" Türk hıyarı?

Yerli malı yurdun malı, hani nerede "tam bağımsız" Türk hıyarı?
 

Emperyalizmin boyutları


Size söylüyorum, “Ulusalcılar”! “Yerli Malı” haftası gelip geçti, sizlerden tık yok! Bu ne duyarsızlıktır, anlaşılır gibi değil. Tam bir hafta boyunca “Vatanın bağrına saplamış düşman hançerini/ Bulunur mu acep silecek bahtı kara mabedini” diye diye bir haller oldum! Gün, bu gün değil midir?

Koskoca hafta geçti, hani “Sümerbank”, hani “Beykoz” ve hani “Devrim tomofillerimiz”? Hani nerede ayvalar, narlar, mandalina ve portakallarımız? Hani ya da benim elli dirhem pastırmam? “Yerli malı yurdun malıydı “ da , “her ulusalcı “ bunları kullanmıyor muydu yoksa?

Allah'tan Celal ağabey var(mamut). “Hıyar yerli malı mı?” başlıklı risalesinde konuyu derinlemesine irdelemiş. Bakınız lütfen şu link şeyine :http://blog.milliyet.com.tr/Hiyar__yerli_mali_mi_/Blog/?BlogNo=218723 İrdelemekle de kalmayıp yazıyı uygun bir karikatürle de zenginleştirmiş. Kötü bir kastı yok! “Ulusalcılar, ben hıyarı ele aldım, siz de tutun ucundan” demeye getiriyor ama wat fayda? İnsan o yazının altında yüzlerce “ulusalcı yorum” görmek istiyor ama nerdeeee? Gele gele 5 yorum gelmiş, benim yorumum da dahil hepsi de geyik!

Celal ağabey son bir gayretle “Yabancı hıyara hayır! Yerli hıyarımızı istiyoruz” diye noktalamış yazısını ama kimseciklerin de umurunda olmamış.

Oysa geçenlerde, Ahmet Balcı dede “Mister Blog 2009' a adaylığımı koyuyorum ve ulusalcı oylara talibim” diye bir yazı yazmıştı da yorum yağmuruna tutulmuştu. Birlik ve beraberlik ruhu içinde hareket eden ulusalcılar, tulum çıkarırcasına vermişlerdi Balcı'ya oylarını.

Celal ağabeyin dediğine göre Langa ve Çengelköy bostanları işgal altında. Hollanda ve İtalya menşeeli tohumlamanın 30 ilâ 40 santimlik ürünleri manav tezgahlarını süslüyor ama milli değerlerimize indirdiği darbeyi gören bir Allah'ın kulu yok! Şimdi bana kalkıp da “Boyutun ne önemi var, önemli olan işlevidir” diye akıl makıl vermeyin lütfen. Altı üstü hıyar bu! Ya cacığa doğrarsınız ya da salataya ama kazın ayağı öyle değil işte!

Burada önemli olan AB ve ABD'nin sinsiliği... Bugün bostanımız, yarın vatanımız! Ve gitti mi gider tam bağımsızlığımız!

Güzel blogumuzun anlı şanlı ulusalcılarına bakıyorum.Lafa gelince çen çen de çen çen! Yerli malı hıyar konusunda ise tısssss! Oysa gönül isterdi tabii... Gözü kara bir ulusalcı çıksın ve:

“Langa bostanlarını işgal etmişlerrrrr/ Hain Emperyalistlerrrrr!” diye bir risale döşesin!

Ama nerdeeee?

ÖNEMLİ NOT: BUGÜNE KADAR HİÇBİR YAZIMI YORUMA KAPTMADIM! BU YAZIMIN (İlk 6 saat)YORUMA KAPALI OLUŞU BENDEN KAYNAKLANMAMIŞTIR. Saygılarımla..

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..