Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '09

 
Kategori
Futbol
 

Yerli Nouma

Yerli Nouma
 

Yüz ifadesi, bakışlardaki istikamet, elinin pozisyonu, kasık ağrısına benzemiyor. Delikanlı Volkan, düpe düz seyirciye hareket çekmiş. Allah selamet versin, BJK li Nouma da, aynı hareketten, yanılmıyorsam 5 ay ceza almış, kulüp tarafından da aforoz edilmişti. Şimdi Volkana verilecek cezayı ve kulübünün tutumunu merakla bekliyorum. Kırmızı kart gören, footbokser lere ne ceza verilecek, onu da merak ediyorum. Saha kapatma cezası verilecek mi? Veriilmeyecek mi? Onu da merak ediyorum. Federasyon adil mi olacak, idare mi edecek. Futbol öldü. Yaşasın futbol. Dünyanı en iyi derbilerinin arasındaydı. Yazk ki, çöpe düştü.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..