Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '09

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yersen, adamı yorum manyağı yaparlar!

Yersen, adamı yorum manyağı yaparlar!
 

...gerilim...


Bir blog yazdım ve aynı blogun yorum kısmını, aynı kişilerin doldurmasının doğru olmadığını söyledim. İllaki bunu editörlerin mi söylemesi, yasaklaması lâzım. Kendi otokontrolümüz olamaz mı? Blog köşemiz de içtihad gereği, blogdaşların iletişim köşesi oldu. Burada blogçular birbirinden haberdar oluyor.

Bir blog yazısını okursun, yorumlamaya gerek duyuyorsan yorumunu yazarsın. Aynı yazıya 15 yorum yazmak neyin nesi? Okursun yazıyı anlarsın ve tek satırlık bir yorum bile yeter. Bu konuda yazdığım bloga bir sürü yorum gönderip beni okuyanları da "yorum manyağı" yapmak isteyenler oldu.

O bloguma yazılmış, defa yorumları sansürlemedim. Karşı olduğum bir eylemi, alakalı blogumda bile nasıl yayınlardım.
İlgili şahısların başkalarının blogları üzerinden polemik yaratmasına karşıyım. Benim sayfam, birbirine gıcık insanların atma sayfası değil. Direkt irtibat daha olumlu sonuç verir.

Bu 5000 kişilik camiada bir sürü sanatçı var. Onları onore ve teşvik yorumları, kısır çatışmalardan daha faydalı olmaz mı?
Şimdi, emek verilip yazılmış blogları buradan yayınlıyorum, çünkü gizli değil, diğer bloguma gönderilmiş açık yorumlar:

Yorum manyağı yapmak Cevap hakkı.
Söyle o bazılarına üstüne vazife olmayan işlere burnunu sokmasın. Asıl anlamayan ben miyim kendisi mi acaba? Kendisine kaç defa bana bulaşmamasını, benden uzak durmasını istedim ama... Kendin söyle, kendin dinle. 08.06.2009 00:56:42 Ayrıntıda gezinmek

Ben sizle yazıştığımı sanıyordum ama...
Bloğun avukatı yine avukatlığa soyunmuş. Kendisini kaç kendisini defalarca uyardığım halde adımı, olduğum yere uğrama diye ama nerede bir kıpırdanma var hemen orada. Her neyse... Benim sizinle bir alıp veremediğim yok. Ben fikrimi söyledim. Çıkışmın nedeni de sadece sizin bloğunuz değil, yazarın istediği gibi yazmayınca anlamamış mı oluyoruz? İlla ki siz veya adını anmaktan pek de mutluluk duymayacağım beyefendinin düşündüğü gibi mi düşünmek zorundayım. Siz de benim gibi düşünmek zorunda değilsiniz tabii. Diğer yandan şu an siz de eleştirdiğiniz pozisyona kendiniz düşmüş olmuyor musunuz? Beyefendinin ve benim yorumumu ikinci defa yayına alarak. Demem o ki; bazen verilen cevaplar tekrar yorum yazmanızı gerektiriyor. Bazen de bir kutucuğa sığdıramıyorsunuz. Çetleşmek isteyen zaten isterse birbirinin mail adresini alıp çetleşebilir. İşin en garip yanı da, blog yönetimi buna izin veriyorsa kimin neden karnı ağrıyor ki... Bu yorumumu yayına alıp almamayı sizin inisiyatifinize bırakıyorum. 07.06.2009 12:43:38 Ayrıntıda gezinmek

İki oldu evet.
Konu başkaymış, bir önceki bloğunuzu okuyunca anladım ama bir erkekle bir kadın yani iki yetişkin insan arasında bir şeyler yaşanmışsa bile onun sır olarak kalması erkekliktendir. Zeynep hanımın üslup olarak beğenmediğim tarafları var ama o sözü edilen olayda erkekliği o göstermiş. İğrenç bir olaydır, iki kişi arasında yaşanmış ya da yaşanmamış bir şeyleri deşifre edip, ortalığa saçmak. Her neyse... Beni ilgilendirmiyor. Size gelince... Siz kendi aralarında oynayan çocukların arasına girip oyunlarını bozan çocuk gibi davranıyorsunuz. İlk çıkışınız bir ölüm sonrası yazılan başsağlığı mesajlarına idi ki, size göre çok önemli olan serginizin duyurusunun gölgelendiğini düşündüğünüz için veryansın etmiştiniz başsağlığı mesajı yazanlara. Hoş değildi. Orada sohbet edilmiyordu. Elbet bizde toplam 475 olan bloğunuzun niye 62 si blog kategorisinde yazılmış diye sorabiliriz ama sormuyoruz. Çünkü öyle istemişsiniz yazmışsınız. Yani bırakın herkes istediği gibi oynasın bu bahçede. Sevgiler 07.06.2009 03:41:39 Ayrıntıda gezinmek

Sayın Celal Bey,
Rica etsem de sizden, o yorumlarımı silmeseniz de yayınlasanız.. Lütfen! Bu konuya duyarlılığım bir armağan olarask kalsın isterim! Sevgim saygımla.. 07.06.2009 02:23:16 Sabiha Rana


 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..