Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '09

 
Kategori
Tiyatro
 

Bekçi(oyun) Muzaffer İzgü

Bekçi(oyun) Muzaffer İzgü
 

.Kartal Sanat Tiyatrosu..


Bir uyuşturucu tacirini, "dur" ihtarına rağmen durmadığı için yakalayıp, silahını da alır bekçi Ferhat. Zanlıyı karakola götürürken tutan böbrek sancısı, ilacını içmek için gecekondusuna girmesi ve gelişen olaylar. Acı bir son.

Bir yanda yoksulluk, bir yanda yağız bekçinin gururu. Muzaffer İzgü'nün "bekçi" adlı oyunu.

Kartal Sanat Tiyatrosu, oyun afişini yaptığım için bendeniz cennet kuşunu da galaya davet etti.
Çoktandır tiyatroya gitmemiştim zaten, gittim. İyiki de gitmişim. Tahminimin üstünde bir performans gördüm.

Emin Maltepe, çok rahat oynadı. Nihat Ülgen bekçiyi, Ozan Kaygısız oğlunu, eşini gerçek eşi Nurcan ve kızını gerçek kızı Su oynadı.
Diğer oyuncular da Allah için rollerinin hakkını verdiler.Hiçbir aksaklık görmedim. Helâl olsun. Yarım saatte yaptığım bir afiş için de beni acaip onore ettiler.

Salon tamamen doluydu. Galanın tüm geliri de Türkan Saylan'ın kızlarına gitti.

Tiyatro başka. Hele afişini ben yaptıysam bambaşka!

Tiyatroyu ihmal etmemek lâzım.

Kartal Sanat Tiyatrosu uyduruk bir tiyatro değil.

2 perdelik oyun bittiğinde kimse kaçmadı, kuru pasta ve limonata eşliğinde izleyici ve oyuncular bir araya geldiler.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..