Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '13

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Yetenek Benmişim Türkiye

Yetenek Benmişim Türkiye
 

Hiç bilmezdim müziğe yeteneğimin olduğunu. Hele de bu saatten sonra sesimin güzel, kulağımın iyi olduğunu söylediler mi başta benim gülesim geliyor. Hem de benim gibi en son muziksel aktivitesi İstiklal Marşını göze batmadan kulakları tırmalamadan söylebilmek adina çırpınan biri için.

Hersey oğluma aldığım küçük gitarla basladı. Bizim gibi olmasın herşeyi denesin, iki tıngırtadır belki yeteneği vardır diye bir gitar aldım geldim. Alti yasında olsa da bir hocaya götürelim, bir baksın yetenekli falansa gözümüzden, kulağımızdan kaçmasın dedim.

Benim maceram işte böyle başladi. Tabi bu yaştaki haylaz bir oğlan çocuğu gitarı ve sınıfı başımıza gecirdikten sonra gitar bana kaldı. Baktım çabucak öğreniyorum, iyi de geliyor bana. Bununla da kalmadı hocamın bestelerine laf olsun diye yazdığım sözler de hic fena olmadi. Şunu da soylemeliyim ki şiir dinlemekten hoşlanmam, yazmaktan hiç hoslanmam hatta dalga geçerim. Sen misin büyük konuşan. Bir sözler yazmaya başladım ben bile şaşırdım.

Ortaokul ve lise hayatimda fülüt çalmamak, nota öğrenmemek için yaptıklarımı hatırlayınca hala çok gülerim. Hiç Fransızca bilmediğim halde, lise son sınıfta Fransızca dersini secen ben, muzik derslerinden hep kaçtım. Şu an ise muzik keyifli bir hobi benim icin, Muzik hocamla bestelerimizin aranjmanı yapılıyor. Müzik hayatından kovulana kadar buralardayım. Belki bir gün bestelerimizi de sizlerle paylaşırım. İyi mi yapmışım kötü mü beraber bakarız.

Bu arada uzun sözün kısası yeteneklerimizin peşine düşmek için hala geç değil. Kendimizi ifade etmenin bir yolu elbette vardir. Şöyle bir kendimize göz atmak ve ön yargısızca denemek gerekiyor. Belki harika bir dansçısınızdır. Olmadıgınızı nereden biliyorsunuz? Ha bu arada ilkokulda parasını peşin ödediğimiz folklor kursundan kardesim ve ben kovulmuştuk. Bir daha denememiz önerilmiş, iki gözümüz iki ceşme, evde bir de annemden firça yemiştik beceriksiziz diye.

Inanmayin siz kimseye. Kim demis yeteneksizsiniz diye? Biz inanmiyoruz, neden üzerimize baskalarinin etiket yapıştırmasına izin verelim ki? 

 

 
Toplam blog
: 20
: 1237
Kayıt tarihi
: 16.08.13
 
 

Tugba ve Fulya, biz iki kız kardeşiz. Birbirimizden beş dakika arayla dünyaya gelmişiz. Bir emekl..