Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '14

 
Kategori
TV Programları
 

Yetenek Sizsiniz Türkiye/ Türkiye zekaya prim verdi! Bravo Acun Medya!

Yetenek Sizsiniz Türkiye/ Türkiye zekaya prim verdi! Bravo Acun Medya!
 

Seneye Görüşürüz!


Yetenek Sizsiniz Türkiye ekranın fenomen olmuş yapımlarından biri ve sonunda da sezonu kapattı!

5 sezondur ekranda merakla beklenen, izlenen yarışma kendi kategorisinde ekranın reyting tahtında oturuyor.  2 gecedir ekranlarda final heyecanı yaşanıyordu, izlediğim en iyi final gecesiydi!

Amatör olmalarına rağmen her biri profesyonel  gösterilerdi, Broadway havasında sunulan showlar yarışmanın çıtasının yükseldiğinin göstergesinden başka  bir şey değil!

Hazırlanan yarışmacılara Acun Medya tarafından her tür imkan sağlanmasının sonucuyla gösteriler en üst performansla karşımıza gelmesi sağlanıyor. Acun Ilıcalı’nın bütün imkanları zorlayarak yarışmacıların isteklerini yerine getiriyor, kesenin ağzını her zaman açık tutuyor. Haliyle yarışmacılar da yaratıcılıklarını konuşturuyor, her başarının arkasında yapım şirketinin de payı var!

“Kendi de para kazanıyor!” diyenlere “Biz Türkiye’de ne para kazanan şirketler gördük!” demek istiyorum. Belki biraz düşünürsek, Acun Ilıcalı’nın başarısının rastlantı olmadığını da fark ederiz! “Tebrikler Acun Medya!”

Gelelim yarışmaya!

Seyrettiğinizi düşündüğüm için sahne sahne showları sizlere anlatmayacağım! Benim üç favorim vardı; Rapçi Ayhan (kekeme), Zeka küpü ile show yapan Emre, İlüzyonist Burak- Kıvanç.

Şampiyon Burak-Kıvanç olurken, zeka küpü ile bizi zekasına hayran bırakan Emre 2. oldu!

Doğrusu Emre’yi ilk ikide görebileceğimi, seyircinin takdirini bu şekilde gösterip, ilk ikiye taşıyacağını sanmıyordum! Beni şaşırttığın için çok teşekkürler Türkiye! Demek ki Yetenek Sizsiniz Türkiye’nin seyirci profili “Zekayı es geçmeyen izleyici” kitlesiymiş. Beni şaşırtmaya devam et Türkiye!

Burak-Kıvanç ikilisi Yetenek Sizsiniz Türkiye’de geçtiğimiz sezonda ekrandaydı.  Yarışmasında ilk baştan bu yana yaptıkları ilüzyon gösterileri ile beğeni toplayan Burak-Kıvanç ikilisi, final performansları ise ayrı bir güzellikte oldu.
Hepimiz  kafasındaki tek soru “ bu kadar ilüzyonu nasıl yapıyor ve sırrı ne?” olduğu tarzındaydı. Doğrusu ben çok etkilendim! Ayrıca bir şeyleri ile de beni çok etkilediler, isimleri birinci olarak açıklandığında sevinçten diğer yarışmacıları unutmadılar ve tüm yarışmacılar onları alkışlarken, onlar da diğer yarışmacıları alkışladılar ve podyum yoluna doğru ilerlerken alkışı hiç kesmeden rakiplerine arkalarını dönmediler. Bu kibrin değil alçak gönüllü başarının adım sesleriydi! Birinci olduktan sonra da Emre’nin elini havaya kaldırmaları farkındalıklarının altına kalın bir çizgi çekti!

Emre birinci olsun isterdim, çünkü jüri tarafından karıştırılan zeka küpünü gözleri kapalı çözmeyi başardı. Müthiş zeka, hafıza ve sabrın göstergesi benim için Emre, fakat ikinci olması da başarı! “Yolun açık olsun genç arkadaşım!”

Acun Ilıcalı ilk defa yarışmada 2. olana da ödül verdi ve Emre’yi sevdikleri ile 1 hafta “Survivor adası”nda ağırlayacak.

Yarışmanın 6. sezonuna katılmak isteyenlerin şimdiden çok çalışmaları gerekiyor, çünkü bu sezon finalini seyredenlerin en ufak bir saçmalığa bile tahammülü olacaklarını sanmıyorum! 5. Sezon finalini unutturacak kaç yarışmacı göreceğiz, beklemek en iyisi!

Hayatta başarı sizleri bulsun dileği ile…

 eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6
https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..