Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '10

 
Kategori
Haftasonu
 

Yeter ki sen gel

Yeter ki sen gel
 

İyi bir haftasonu dileyerek satırlarıma başlıyorum... Büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden...

Dışarıda sıcak pırıl pırıl bir hava var. İnsanın 'Bugün 23 Nisan, neşe doluyor insan' diyesi geliyor da tarihi tutturamadık. Olsun, o günleri de görürürüz inşallah.

Hafta sonlarının iyi tarafları olduğu gibi kötü tarafları da var. Temsil; üst kat komşunuzun dinlediği müziğin kendi evinizde çalıyor gibi olması. Hatta aşağı mahalleden bile dinlenilebilir olması.

Tamam, müzik ruhun gıdasıdır da bazı gıdalar tüketim tarihi dikkate alınmazsa gıda zehirlenmesine yol açabiliyor. Yine de moralimi bozmayacağım. Sanki Zeki Müren dinliyormuş gibi yapacağım.

5 senedir İstanbul'da bu ilk baharım. Bazı bazı çarpılıyorum.

Her taraf yemyeşil. Ağaçlar çiçek açtı. Ortalık börtü böcek.

Çileği bile krem şantiye batırıp yiyebiliyorum artık... o derece...

Mevsim harika...

Dün annemlerden dönerken yağmura yakalandım biraz ıslandım. Bahar yağmuruydu. Eve gelene kadar mırıldanarak şarkı söyledim.

Dilimde eski bir şarkı... Gülümsedim...

:) Arabesk bir şarkı ve ben arabesk sevmem... ama dün çok güzeldi.

Ferdi Tayfur'un eski bir şarkısı

çiçekler açsın / böcekler ötsün / kırlarda sevgililer / elele olsun / ben razıyım / yeter ki sen gel / isterse hergün / yağmur yağsın.

:) İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/yeter-ki-sen-gel/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..