Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '10

 
Kategori
Özel Günler
 

Olsun, pembe de güzel renk...

Olsun, pembe de güzel renk...
 

- İstanbul’da artık taksiler pembe olacakmış.

- Olsun, pembe de güzel renk...

Ben bu arkadaşla Sayın yazarım Silver35’in dediği gibi; ince belli bardakta çay içmek istiyorum. O benim arkadaşım olsun istiyorum.

Nisan1’den bihaber ama bir o kadar da ılımlı. Hatta bu arkadaş klonlansın istiyorum.

İnsanların 'neden yan baktın' diye birbirini boğazladığı güzel ülkemde taksisini pembeye boyatmayı düşünebilen bir arkadaş ne güzel bir arkadaş.

‘Ne diyor bu!’ diyorsunuz dimi?

Nisan1 şakasına malzeme olan yurdum taksicisinin güzel yüreğinden bahsediyorum.

Israrla şaka yapmaya çalışanlardan hiç bahsetmeyeceğim...

Bir taksim olsun, ben de bembeye boyatacağım,

Üstüne de 'şaka değil gerçek' yazacağım.

:) İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/olsun-pembe-de-guzel-renk/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..