Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Yetişemedin

Yetişemedin
 

Gel hemen gel,
Acele etmelisin,
Acele eden, ecele gider, yazıyor kamyonların ardında
Bu öyle acelelerden değil, merak etme,
Bekliyorum seni, hemen şu dönemeçte,
Köşeyi dön bak neler göreceksin,
Gözlerine inanamayacaksın,
İşsizlik son bulmuş herkseslerin işi var,
Kriz sona ermiş
Siyaset yok, ülke sevgiyle yönetiliyor,
Kürt, ermeni, alevi sünnü ne demek onlar?
Din, dil, ırk, renk ayrımı yok,
Savaş yok kan, kin, yok,
Dostluk kol geziyor caddelerde sokaklarda,
Tüm çocuklar mutlu okul yollarında,
Yokluk yok, hırsızlık, açlık yok,
Üç kağıt yok, düzenbazlık yok,
Uyutmuyorlar insanları gerçeklik ortada,
Tüm insanlar eşit sen ben o aynı,
Haydi hemen gel
Acele et çabuk gel ya,
Bırak şimdi yüzünü yıkamayı,
Yetişemedin neyse.... SANA DA GÜNAYDIN...

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..