Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Yetkililere çağrı

Yetkililere çağrı
 

Salih Arıkan Bilgisayar kullanıyo


Evinden çıkamayan arkadaşlarımız var. Bu arkadaşlarımızın evrak işleri var. Genelde belirli kurumlardan aldıkları yardımlar. ve o kurumların istedikleri evraklar var. Devletimiz son yılarda E-devlet hizmetlerinde yol kat etti. şimdi bir engelli düşünün bir yakını yok. Bakım hizmetlerinden faydalanmıyor. ve vekalet verecek kimsesi de yok. yada sürekli vekalet verdiği insanlara güveni yok. Adam bana vekalet verdi bende adamı dolandırdım. bunlar yaşanmayan sorunlar değil. Kurumlar istedikleri belgeleri E-devlet üzerinden istese daha iyi olmaz mı? ille de ıslak imzalı evrak istiyorsa kendi belge istediği kuruma yazsın ve o kurumdan E-posta yoluyla evrakı istesin. yahu dün iki evrakı alacağım diye göbeğim çatladı. yok, kendisi olacak yok vekalet versin yok kendisi gelsin. gelemez veremez derken evrakı aldık ve akşamı ettik. neyse bu konuda bir çalışma yapacağız ve bu işlerin yasal bir statüye kavuşmasını Sağlayacağımıza inanıyorum, nasıl engelli maaşları engellinin ayağına geliyorsa bu işlere de farklı çözümler üretilmeli. evinden çıkamayan engelli ve yaşlıların evrak işleri vekalet verilmeden de halledilmeli.

Salih ARIKAN,Türkiye Beyazay Derneği İzmir şube Başkanı

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..