Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Yıkamazsın beni, sarsamazsın bile.. !!

Yıkamazsın beni, sarsamazsın bile.. !!
 

Düşüncelerim hala karanlık, avizeler ise hala ışıl ışıl

Saat sabahın körü, yanlız geçen bir gecem daha bitti

Güneş tam karşımda ve hırsla perdelerle boğuşuyor.

Ömrümden kocamaaan bir gün daha geçti gitti

__Senin acımasızlığın ve vurdum duymazlığın

Sadece gecelerde yaşar ve biter gider

Yıkamazsın beni sen, sarsamazsın bile

Çekeceklerin seni, benden daha da beter eder

__Sen tatlı rüyalarında ertesi günü düşlerken

Ben acı içkimde daha dünkü seni yaşadım

Sızakaldığım tahta iskemlede sarhoştu

Her düşmemde hayata yeniden başladım

__Hayat seni affetmez derin izler bırakır

Sana sorarlar bir gün bunların hesabını

Pişman olursun ararsında bulamazsın

Boşa geçen gecelerin o tatsız her anını

__İstersen üşenmem sana ninniler bile söylerim

Karışamam özel hayatına çünkü özgürsün

Aşka duyarsız kalmaktaki seçimin senin

İstediğin tercihi yapmakta hürsün

__Hadi gene dal,uykuya bak uyku saatin geçiyor

Beni yine alıştırdığın yapayanlızlıklara terket

Uykun kaçar olurya günlerden birgün elbet

Yalnız yaşamaya alışırsın ömrünce ilelebet

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..