Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '18

 
Kategori
Tarih
 

Yıkılıyor

Yıkılıyor
 

Özür diliyorum..

Üç-dört ay önce Atatürk Kültür Merkezi'nin yıkılma kararı alınıp yeniden inşasının daha büyük ve daha iyi olacağına katılarak ben de alkış tuttuğum için özür dilyorum.

Bir çok şeylere tanıklık yapmış Cumhuriyet döneminin modern eserlerinden biri olan Atatürk Kültür Merkezi (AKM)'nin yıkılma anını dün görünce ben de yıkıldım nasıl yıkılmasına taraf oldum diye!

Koruna bilirdi AKM!..

Restore edile bilirdi..

Restore ile birlikte arka bölümde yer alan büyük boş alana ilave edilerek istenmiş olan AVM konsepti oluşturulabilirdi.

Yıkılarak tekrar yeniden inşa edilmesi çok üzüntü verici bir durum gerçekten!

Yeniden inşa kararı alınmasında sadece Ak partilileri sorumlu tutmak adi bir yargılama olmaz diye düşünüyorum. Bilindiği gibi bu tür önemli kararlarda muhalefet partilerinin de onayları gerekmektedir. Komisyyon kuruluyor çünkü.

Komisyon başkanının tek başına karar vermesi kanunen uygun olmadığı için başta ana muhalefet partisinden olmak üzere diğer muhalefet partililerden en az birer kişi komisyon üyesi olarak imza atmaları gerekmektedir.

Soruyorum şimdi; 

Diğer parti üyelerini geçelim. Cumhuriyet Halk Partisi komisyon üyeleri böylesi Cumhuriyet dönemine ait bir eserin yıkılmasına nasıl karşı çıkmadılar anlamış değilim doğrusunu isterseniz..

Hem cumhuriyet ilkelerine bağlılıktan söz edeceksin, hem de Cumhuriyet dönemine ait AKM'nin yıkımına göz yomacaksın!

CHP'liler 'Perhiz yapıyorum' der, mutfakta gizli gizli atıştırır!

"Efendim güç onlarda, biz ne yapalım" yok!

CHP olarak masaya yumruk vurmuş olsa bugün Atatürk Kültür Merkezi restore ediyor oluyordu.

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..