Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

10 Şubat '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yıl dönümü

Yıl dönümü
 

Rüya gibi geçti kocaman bir yıl. Hiç anlamadım ne zaman geçti nasıl geçti. Seni aramakla geçmişti yarı ömrüm. Seni buldum ama hiç anlayamadım senin sevginle geçen kocaman bir yılı. Daha dün gibiydi senin karşında yarı ürkek yarı korkak yarı utangaç konuştuğum. Aslında meleğim seni tanıdıktan sonra korkularım arttı, çünkü seninle zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorum ve sanki daha önce yürüyerek gittiğim ölüme şimdi koşuyorum. Hatta ayrılığın bahanesi ölüm olacaksa oda korkutuyor beni meleğim. Senden ayrılmak, seni bırakmak yada senin beni öksüz bırakman… Her ikisinde düşünmek çok acı geliyor bana şimdi…

Takvim yaprakları 2009 un şubatından gün almıştı. Ben senin takip ediyordum gizliden. Senin çevrende senden gizli seni izlerken ben çoktan vurulmuştum sana, otuz yıllık yarı ömrümde aradığım meleğim bu demiştim ama diyemiyordum, kıvranıyordum aslında. Kalbim seni görünce atmıyor sanki göğüs kafesimi patlatıyordu.. sen…. sen farkındaydın ama her zamanki gibi kıvrandırıyordun beni ve bundan her zamanki gibi keyif alıyordun.

Sonunda ben sana leb demeden sen bana çorum leblebi şehri diyebildin çok şükür. İşte o zaman dünyalar benim olmuştu.. Yıllardır gönül tahtımın sultanını arayan ben sonunda o sultana kavuşmuştum. İşte o sultanın ilk emri, akvaryumdaki balık ı besler gibi sevebilir misin beni.. Ne üzücü, halbuki ben muhabbet kuşu besler gibi sevmek, sevgimi hissettirmek ve aynı şekilde karşılığını görmek isterdim… Muhabbet kuşum zeliş im vardı bir zamanlar omuzuma alırdım. Dilimle beslerdim ona seni seviyorum demeyi öğretirdim….

Su gibi geçti ey sevgili kocaman bir yıl. Ben bu yılda hiç can sıkıcı bir hatıra bulamıyorum. Ben bu koca yılda hep aynı heyecanla seni beklediğimi, artan bir sevgiyle sana bağlandığımı hatırlıyorum.

Su gibi geçti kocaman bir yıl ey sevgili.. ben bu kocaman bir yılda her an senin varlığınla gurur duydum. Senin sevgini hissettim yanı başım da hep.

Su gibi geçti koca bir yıl ve benim bildiğim tek bir şey var. Muhteşemdi, harikaydı, rüya gibiydi, unutulmazdı, ve bildiğim tek bir şey var. Bana ömrümün en güzel en harika en heyecanlı bir yılını yaşattın. Senin yüreğine sahip olmak inan benim için çok değerli.

Su gibi geçti koca bir yıl, ve ben ardıma dönüp baktığımda bir yıla ait, hep şu iki kelimeyle başlayan cümleler kuruyorum.(çooook güzel)

Su gibi geçti koca bir yıl ve sen benim hayatıma bu bir yılda çok önemli değerler kattın

Sevgi, saygı, güven, dürüstlük, sabır, tutku……….. bunlar sadece birkaçı

Güvenmeyi öğrendim seninle.. Ne olacağını düşünmeden… Hiç korkmadım seni severken. Çünkü sana bazen, celladına aşık olan mahkumun aşkını duyuyorum.. Ve eğer bu kelle gidecekse sevdiceğim in ellerinde gitsin diyebiliyorum.

Şimdi Allahtan tek dileğim takvim 2011 in 10 Şubatını gösterdiğinde sen yine hayatımın yeri doldurulamayan tek biriciği olman.

Seni seviyorum. Seni çok seviyorum bir tanem…. Çok yazmak yüreğimin en derinlerinden yazmak.. aşkı yazmak buraya seni harflere dökmek istiyorum…. Ama bazen bende, alfabedeki harflerde yetersiz kalabiliyor seni anlatmaya gelince…

Seni seviyorum hayatımın sultanı.. hep kal.. bu yürek senin yokluğunu kaldırmaz hiç.. ve sen bunu biliyorsun…

Nice sonunda sıfırı bol bir yıllara bebeğim….

Seni seviyorum…………………………

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..